Tuli helpottava viesti Turkista tytöltä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huuhkajatar

Aktiivinen jäsen
08.10.2005
12 193
0
36
Kokkola
"olemme laskeutuneet turvallisesti ja täällä on lämmintä, homehtukaa te siellä kylmässä".

Tuo tiesi että istun neuloilla sen aikaa kun tiedän olevan ilmassa. Nyt ei tarvi kuin olla huolissani siitä ettei kukaan laita hänen juomaansa jotain, ettei hotellissa syty tulipalo, ettei hän tapaa vääränlaisia ihmisiä, ettei hän harrasta suojaamatonta seksiä, ettei ettei ettei........ ja sitten vielä se lento kotiin ensi sunnuntaina.

Ihanaa tämä aikuisen lapsen vanhemmuus!!!! B)

On se ihanaa ja sitten se vasta ihanaksi muuttuu, kun syntyy lapsenlapsia.
Sissus sitä huolehtimisen ja mielikuvituksen määrää.

Elikkäs ei tule helpottamaan, on vain yritettävä rauhoitella itseään.

Tsemppiä

Hyvä, että pääsi turvallisesti perille. =) Huolehtimisen muoto muuttuu, kun lapset kasvaa.
Mä tässä vasta tasapainoilen järjen ja järjettömän huolehtimisen kanssa, kun tuo draamakuningatar ei enää leikikään vaan kotipihoilla, vaan pyörii kaveritten kanssa jossain muualla. Mitään noista yllämainituista en pelkää, paitsi ehkä niitä vääränlaisia ihmisiä.

Ja minä täällä olen istunut koko päivän murheissani kun keskimmäinen muutti pois kotoa tulevalle opiskelupaikkakunnalle yhdessä tyttöystävän kanssa :'( Lupas tulla vasta syksyllä käymään :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
Täällä Turkissa onkin sellaiset +40 B)
Sulle tulee sitten ruskettunut tyttö takaisin :D

Eiku palanut ellei varo nahkaansa, mun suvussa on paljon punatukkaisia ja hän näyttää saaneen sen tyypin ihon vaikka onkin blondi.

Missä päin olet? Hän on Alanayassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Me ollaankin tytön kanssa lyöty kättäpäälle, ettei täällä kasveta teiniksi tai vanhemmaksi ollenkaan. Mun vauva. :heart:

:laugh: Tuota tyttö vielä katuu, ja olet vielä käyttänyt hänen hädänalaista tilaansa hyväksesi, puristaessasi hänestä tuollaisen lupauksen! B)

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
Täällä Turkissa onkin sellaiset +40 B)
Sulle tulee sitten ruskettunut tyttö takaisin :D

Eiku palanut ellei varo nahkaansa, mun suvussa on paljon punatukkaisia ja hän näyttää saaneen sen tyypin ihon vaikka onkin blondi.

Missä päin olet? Hän on Alanayassa.

Marmariksessa =)
Joo no kannattaa sitten vältellä aurinkoa.
Mä istuin tänään hetken altaan reunalla kun lapset oli uimassa.
Ja tuntu että mulla palaa kädet just siihen paikkaan!
Enkä muista että olisin edes koskaan palanut.
Toivottavasti tytölllä kiva ja onnistunut matka :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Hyvä, että pääsi turvallisesti perille. =) Huolehtimisen muoto muuttuu, kun lapset kasvaa.
Mä tässä vasta tasapainoilen järjen ja järjettömän huolehtimisen kanssa, kun tuo draamakuningatar ei enää leikikään vaan kotipihoilla, vaan pyörii kaveritten kanssa jossain muualla. Mitään noista yllämainituista en pelkää, paitsi ehkä niitä vääränlaisia ihmisiä.

Meidän draamaqueenin reviiri on myös kasvanut, kun siihen lisää jääräpäisyyden ja "minä kyllä pärjään"-asenteen niin avot!

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:

Meidän draamaqueenin reviiri on myös kasvanut, kun siihen lisää jääräpäisyyden ja "minä kyllä pärjään"-asenteen niin avot!

minun draamagueenini on kanssa välillä joksenkin kaikkivoipa :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Etköhän ole onnistunut kasvattanut tyttäresi varsin järkeväksi tapaukseksi, joten hän pärjää kyllä :hug:

Entä jos en ole huomannut kaikesta valistaa? :o Esikoiselle, pojalle, sanoin joskus ennen kun lähti esim. juhannuksen viettoon kavereitten kanssa, että olla kunnolla ja ajatella minua. :whistle: Mitäkö vastas? "miten mä voin tehdä mitään jos mun pitää sinua ajatella?" B)

Me ollaankin tytön kanssa lyöty kättäpäälle, ettei täällä kasveta teiniksi tai vanhemmaksi ollenkaan. Mun vauva. :heart:

Minä taas olen tehnyt koiran kanssa sopimuksen, että hän pysyy aina äidin kultana eikä muuta pois. Ihan varovasti vaan kyselin pojalta, joka haaveilee omasta kodista, että ottaako hän koiransa mukaan. Ei kuulemma koira viihtyisi yksin kerrostalossa. Onneksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa idiootti:

Sitä oon mun tytöllekkin sanonut. Kun isoveli on tuossa 17 iässä nyt. Ja tressaavaa on.+

Juuh, täälläkin tuo 16v isoveli kipuilee ikäänsä välillä. Ja perässä seuraa murrosikäinen ja tuleva tokaluokkalainen. Meinaa tulla hiki pelkästä ajattelusta. :xmas:

Etköhän ole onnistunut kasvattanut tyttäresi varsin järkeväksi tapaukseksi, joten hän pärjää kyllä :hug:

Entä jos en ole huomannut kaikesta valistaa? :o Esikoiselle, pojalle, sanoin joskus ennen kun lähti esim. juhannuksen viettoon kavereitten kanssa, että olla kunnolla ja ajatella minua. :whistle: Mitäkö vastas? "miten mä voin tehdä mitään jos mun pitää sinua ajatella?" B)

Ehkä on vain hyvä, ettemme me äidit aivan kaikkea tiedä. Kokemusta tästä sinun tilanteestasi minulla ei tosin vielä ole muuten kuin tyttären ominaisuudessa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:

Minä taas olen tehnyt koiran kanssa sopimuksen, että hän pysyy aina äidin kultana eikä muuta pois. Ihan varovasti vaan kyselin pojalta, joka haaveilee omasta kodista, että ottaako hän koiransa mukaan. Ei kuulemma koira viihtyisi yksin kerrostalossa. Onneksi.

Ihana. :heart: :D

Ehkä on vain hyvä, ettemme me äidit aivan kaikkea tiedä. Kokemusta tästä sinun tilanteestasi minulla ei tosin vielä ole muuten kuin tyttären ominaisuudessa :saint:

jos mietin sitä, millaisia asioita äitini ei onnekseen tiennyt, luulen etten ehkä itsekään vastaavia haluaisi tytärteni elämästä tietää.

Yhteistyössä