Tulevista eduskuntavaaleista, ketä mä äänestän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Nyt olisi hyvillä perusteluilla mahdollisuus vaikuttaa mun äänestämiseen tulevissa eduskuntavaaleissa:D Tietyin ehdoin. Eli olen aina äänestänyt porvaripuolueita, mutta nyt jotenkin persut ruvennut myös protestimielessä kiinnostamaan. Kommunisteja en äänestä missään olosuhteissa, että siihen suuntaan ei kannata edes yrittää taivutella.

Mutta Kokoomus, Keskusta ja Perussuomalaiset ovat samalla viivalla, ketä näistä äänestän ja miksi?:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No sitä puoluetta, jonka tunnet omaksesi. Suosittelen äänestämään pikkupuolueita, jos nykymeininki ei miellytä.

Kyllä, toisaalta mulle kävisi se mieluummin, että nykyinen hallituspohja jatkaa suurten puolueiden osalta kuin, että demarit siihen änkeää. Ja koska keskustalla ilmeinen syöksykierre päällä niin pitäisikö sen vuoksi äänestää keskustaa, jotta se vähentäisi demareiden saumoja....hankalaa.....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:

Heh, mitkä on sun vaaliteemat?:D

Minua ei ole vielä lähestytty kylläkään, en tiedä jaksanko lähteä rumbaan mukaan. Kunnallisvaaleissa olin viimeksi ehdokkaana. Mun vaaliteemani ovat lähinnä sitä, että jokainen saisi elää hyvää elämää haluamallaan tavalla niin, että jokaisella on koti, koulutus, työ ja terveydenhuolto.

Yhteistyössä