Tuleva tapaaminen ahdista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
En ymmärä, onko se jännitystä vai ahdistusta.
Aloitan alusta. Aviomies jätti 9 kk sitten ja tämä olisi ensimmäinen tuttavus eron jälkeen.
Tutustimme netissä ja pari kertaa tavattiin, käytiin syömässä ja leffas. Viestitellään päivittäin, todella paljon. Vihdoin elän eron jälken, minulla on hyvä olla. Tapaamiset on mennyt ok,molempia jännitti ja ujous oli ilmassa. Viestittelyssä sitä ei kuitenkaan ole. Ei olla halailtu/pidetty kädestä ym. Molemmat ollaan yli 30v.

Nyt sovittiin, että tulisin hänen luo, katsomaan leffaa. Miten lähemmäksi SE päivä sitä enemmän tunnen ahdistusta/jännitystä. Paikka on tuntematon, miten mun pitäis käyttäytyä. Haluanko mä mennä sinne oikeasti, jos molempia vaan ujosta, niin ei oo kovin rento ilta tiedossa. Vai olenko vaan niin ihastunut häneen, ja siks ujostuttaa. Kun hän kirjoittaa jotain, niin tekis mieli sulaa hänen syliin. Mutta onko se vaan kuvitellinen ihastus?
Vitsi, mitä mä teen, miks mä oon niin sekaisin? Tuun pihaan ja vedän kaksi lonkeroa heti, ennen ku astun autosta ja loput mene omalla painolla?:D
Voi että ku on urpo olo, mutta olin lian pitkään naimisissa, en osa käydä treffeilla..
Apua ja neuvoja tarvitsen :)

Oot vaan oma itses ja jännitys kuuluu asiaan. Voithan sanoo sen ääneen, että anteeks mua jännittää hieman. Ei se tarkota, että koko ilta olis pilalla tai ei rento. Tilanne muuttuu kuitenkin, että jännitys alkaa toisen seurassa hellittämään, kun ootte ollu toistenne seurassa jonkin aikaa. Hyvin kaikki menee kuitenkin :)

Älä kerää itsellesi etukäteispaineita ajattelemalla asiaa kokoajan. Yritä keksiä muuta puuhaa ja ajateltavaa itsellesi. Taisit kirjoittaa asiasta aiemminkin, eikä siihen ole olemassa mitään kikkakolmosta. Sinun täytyy vain yrittää rentoutua ja olla oma itsesi. Se riittää jos mies on sinulle sopiva kumppani. Hyvin se tapaaminen menee, kun annat(te) asioiden mennä omalla painollaan. Ei liikaa funtsimista, luota tunteisiin ja intuitioon!

Siis Netflix and chill ilta siis? :D

Yritä olla liikaa miettimättä. Tottakai jännittää, mutta ajattele, että varmasti sitä toistakin jännittää yhtä paljon, joten samassa veneessä olette.

Aika helposti ihastuu mielikuvaan toisesta, kun kirjoittelee ja juttelee puhelimessa. Sitten kun tapaa livenä, tilanne onkin toinen. ainakin minun kokemukseni on, ettei kirjoittelu kerro vielä mitään siitä, miten livenä synkkaa. On tullut kyllä postiviisiakin yllätyksiä.

Luulisin, että voi olla hyväkin, että jännittää. Jos ei yhtään jännittäisi, voi kyllä epäillä omaa kiinnostustaan toiseen.

Parasta ja pahinta tässä deittailussa on se, että mistään ei ole mitään takeita, eikä ikinä voi tietää, kenen kanssa sitten homma lähtee kehittymään pidemmälle. Itselläni on käynyt monta kertaa niin, että voimakas ihastus on hävinnyt jommankumman puolelta aika nopeastikin. Sitten on niitä, joiden kohdalla ei ole osannut odottaa oikein mitään, mutta onkin synkannyt todella hyvin alusta asti. Mitä vähemmän turhia odotuksia ja vaatimuksia, sen parempi. Tsemppiä sinulle:)

Yhteistyössä