tuletko paremmin miesten kanssa juttuun?

  • Viestiketjun aloittaja outo lintu
  • Ensimmäinen viesti
outo lintu
olen huomannut, että mussa on jotain "vikaa" kun en vain tahdo osata tätä naisten välistä vuorovaikutusta. naiset on jotenkin niin monimutkaisia ja selkäänpuukottavia, niinkun tälläkin palstalla löytyy. miesten kanssa on helpompi olla kaveria, kun ne on mitä sanoo.
 
Mä oon aina ollu "poikatyttö". Kyllä mä tuun naisten kanssa toimeen, mut oon 99% naiset seurassa varauksella, en luota kuin kahteen naiseen. Miehet on ystävinä luotettavempia, ja oon aina ollu juttujen ja huumorintajun perusteella enemmän samalla aaltopituudella miesten kanssa.
 
ap
mitenhän mä oppisin :( kun ihmiset sanoo, että "hommaa äitikavereita" mut kun en mä osaa olla niiden kaa... oon kai vaan kerta kaikkiaan liian outo lintu, kun on "viherpiipertäjä" ja vasemmistolainen ja liberaali ja vege ja kestoilija ja sit äidit kattoo että toi ei kuulu joukkoon...
 
Tulen kyllä toimeen molempien sukupuolten edustajien kanssa, mutta miesten kanssa se on helpompaa. En sitten tiedä johtuuko se siitä, että miehet yleensä "pitävät naisia kuin kukkaa kämmenellä"?
 
Helekutti
Alkuperäinen kirjoittaja outo lintu:
naiset on jotenkin niin monimutkaisia ja selkäänpuukottavia
Vihdoinkin lause joka kuvaa suurinta osaa naisista aika tyhjentävästi. Olen aina tullut poikien kanssa paremmin toimeen ja siksi ei kavereita hirveästi ole ollutkaan. Aina kuvitellaan että on jotain säätöä joka pojan/miehen kanssa jonka kanssa kaveeraa. Miehet vaan on selkeämpiä eikä ne niin kauheasti hössötä kaikkee turhaa.
 
Enpä tiiä, ei mulla ole poikapuolisia kavereita kovinkaan montaa... Mutta on mulla ollu vaikeuksia löytää tyttökavereitakin, pidänpähän näistä aarteista kaksin käsin kiinni :D
Minustakin iso osa naisista on vähän sellasia kaksnaamasia seläntakanapuhujia. Ja vähän kun erottuu massasta niin sonnan jauhaminen vaan lisääntyy... Eli ihan puistossa en kehenkään osaa tutustua :/
 

Yhteistyössä