Tulen tipahtamaan aika korkealta ja kovaa kun huomenna teen r-testin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

reea

Vieras
Sain jollain marketin testillä "viivanpaikan" eli testiajan sisällä sellaisen haalean vaalean viivan. Nyt sitten olen kuvitellut itselleni etovaa oloakin ja jopa oksensin aamulla hampaita pestessä.

Huomenna teen uuden testin (apteekista) ja tipahdus tulee olemaan aika kova kun en kuitenkaan pysty olemaan toivomatta. En vain jaksa uskoa että olisin raskaana vaikka mahdollisuudet siihen on. Pco:ta ja muuta ongelmaa taustalla...

Kiertopäiviä ei kannata minun kohdallani katsoa. Nyt menossa joku kp 57 kun normaalisti ollut noin 40. Negatestiä tehty siis reilu viikko aikaisemmin. Minäkin toivon, ettei tarvitsisikaan tipahtaa korkealta, mutta yritän pitää itseni pessimistisenä, ettei niin kovin pettyis, vaikka pettyy sitä kuitenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiertopäiviä ei kannata minun kohdallani katsoa. Nyt menossa joku kp 57 kun normaalisti ollut noin 40. Negatestiä tehty siis reilu viikko aikaisemmin. Minäkin toivon, ettei tarvitsisikaan tipahtaa korkealta, mutta yritän pitää itseni pessimistisenä, ettei niin kovin pettyis, vaikka pettyy sitä kuitenkin...

marketin testillä sain haalean haamun kp 28/28 ja apteekin testillä ehkä aavistusen verran selvemmän haamun kp32/28 ja se haamu on muuten pian 6kk vanha :heart:

voiko olla mahdollista että jotkut testit vaan näyttävät negaa vaikka olisikin raskaana? Itselläni tilanne että sain positiivisen tuloksen testissä, mutta reilu viikko siitä testi olikin negatiivinen (oli pientä vuotoa, siksi testasin uudestaan).. Oliko siis keskenmeno, vai onko mahdollista että kyseinen testi vaan näytti negatiivista?

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
voiko olla mahdollista että jotkut testit vaan näyttävät negaa vaikka olisikin raskaana? Itselläni tilanne että sain positiivisen tuloksen testissä, mutta reilu viikko siitä testi olikin negatiivinen (oli pientä vuotoa, siksi testasin uudestaan).. Oliko siis keskenmeno, vai onko mahdollista että kyseinen testi vaan näytti negatiivista?

toiset testit on paljon herkempiä kuin toiset. muistaakseni ainakin apteekin omatesti mulla näytti negaa vaikka olin raskaana

Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:

toiset testit on paljon herkempiä kuin toiset. muistaakseni ainakin apteekin omatesti mulla näytti negaa vaikka olin raskaana

ok, kitos vastauksesta. no soittelen huomenna neuvolaan jospa pääsisi vaikka verikokeeseen...

Joo, tänään testasin ihan tuossa äsken ja ihan puhtaan negan sain :( Odottelen muutaman päivän ja teen uudelleen jos ei mitään tapahdu sitä ennen. Pettymys oli kyllä kova, mutta toivo elää niin kauan kunnes menkat alkavat.

Alkuperäinen kirjoittaja :
ois kannattanut testata aamuvirtsasta jos eilen sait haamun...

Joo seuraavalla kerralla testaan. En malttanut odottaa huomiseen ja testin hain vasta töiden jälkeen.

Odottelen nyt muutaman päivän ja sitten uusiksi.

Yhteistyössä