tulen hulluksi noiden kutiavien korvien kanssa

Mulla on samaa, omenoista ja muista hedelmistä. Jauhot aiheuttaa vaan iho-oireita...

Ota allergia lääke, mulla auttaa. Ja niihin on olemassa joku voide mutta kun en muista kuolemaksenikaan mikä...
... mulle määrättiin sitä joskus nuorempana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mulla on samaa, omenoista ja muista hedelmistä. Jauhot aiheuttaa vaan iho-oireita...

Ota allergia lääke, mulla auttaa. Ja niihin on olemassa joku voide mutta kun en muista kuolemaksenikaan mikä...
... mulle määrättiin sitä joskus nuorempana.
otiborin...

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.ceridal.com/?id=a1a10&select=Ceridal
Kuivat ja kutisevat korvakäytävät?

Myös korvakäytävän iho saattaa kuivua, hilseillä ja kutista. Korvakäytävän hilseily usein vielä pahentaa vahatulppaongelmaa, koska hilseilevä iho sekoittuu vahan sekaan. Ceridal Lipolotion hoitaa myös kuivaa korvakäytävää ja näin estää hilseilyn sekä ehkäisee kutinaa. Samalla Ceridal suojaa korvaa mm. veden aiheuttamalta ärsytykseltä. Koska Ceridal Lipolotion on lisäaineeton ja vedetön, voidaan sitä käyttää turvallisesti myös herkän korvakäytävän ihon hoitoon.




 
Kuti-korva-KOVETTUNUT !
I oli kutiseva korvat!. Ja joitakin muita oireita. For 12 vuotta! Golgatan!. Yritin kaikki. Lopulta löysin: Oplantamednaturo (Biologinen hoito). Olin kovettunut muutamassa päivässä. Vaikuttava. Suosittelen sitä. Erittäin tehokas ja luonnollinen. Ei kipua. Aivan loistava.
 

Yhteistyössä