Tulempas minäki tänne...-20kg olis tavoite.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TiinuLiinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TiinuLiinu

Jäsen
05.03.2005
567
0
16
Joo olis siis tollanen 20kg tiputettavaa niin olisin normaalipainonoinen :ashamed: Asenne on "kohdillaan" jo valmiiks, kun tiedän etten koskaan tule nuin paljoa onnistuu tiputtaan. Mutta jos pääsis edes alkuun.. Häät olis tossa ens keväänä sinne olis tarkotus edes vähän saada,kun meinaan et en kohta mahdu ees tohon mun morsiuspukuun :( :( En tajua miten sitä on antanut itsensä vaan lihoa ja lihoa..
Nyt sitten kun katsoo peiliin tuntuu että Oh My God.. :snotty:
Tilasin NetAnttilasta semmosen härrävärkin ku CrossTrainer, joskus salilla sillä oon tehny ( kyllä, minäkin olen joskus ollut salilla... :kieh: ), se oli tosi kiva laite ja kulutti tosi hyvin. Nyt tavotteena olis joka päivä tehä se 1h sillä ja vatsalihakset päälle. Kuha se laite nyt ensin tulis.. :whistle:

Oon semmonen iltasyöppö et kun saan pojan nukkumaan alkaa mun "ihanuus". Kaikki käy, maksalaatikosta karkkeihin.. Kuha vaan saa syödä. Eilenki kiskasin illalla 4 näkkäriä meetwustilla.... :ashamed: Äääh..tää on tosi rasittavaa ku ei oo itsekuria ei yhtään.
Jos tunnet että kaipaat tsemppikaveria tai osaat tsemppitaidot niinkirjotelehan tähän jottai! =) Tsempataan yhdessä toisiamme!

Moi TiinuLiinu!Mä oon kans semmonen iltasyöppö,kun saa lapset nukkumaan niin sit nautitaan rauhallisesta illasta ja pitää olla pussillinen irtokarkkia.Ja voi voi ku ei paino enää laske,missähän vika???
Oon ollu painonvartijois tammikuusta alkaen ja 16kg on veks mut nyt töppäs tähän kesään.En saa herkutteluputkea katkeemaan.Haluan vielä 10kg pois mut huonolta näyttää...Mulla on myös huono itsekuri jos jotain hyväskää on kaapis niin minä sen myös syön!!Tylsää....
Tsemppiä sulle pudotukseen ja paljon treeniä!! =)

onhan se hurjan paljon pois musta ja tuntuu tosi ihanalta kun sai ostaa pienempiä vaatteita!Mut on tää laihdutus sitkeetä puuhaa mut täytyy muistaa et ei ne liikakilot yhdes viikos oo tullu niin ei ne yhdes viikos pois lähde...Mut mihinkäs täs on kiire,maltti on valttia!
Ja mä uskon suhun et"saat" joskus myös sanoa laihtunees 20kg. :heart:

Täälläkin olis :ashamed: -20kg. Mulla on kolme lasta joista nuorin on 2v ja olen siis 20 kg painavampi kuin 10 vuotta sitten. Tiedän paljon laihduttamisesta ja kuntoilusta ja ruokaympyröistä mutta kun en vaan saa motivaatiota että niitä kans noudattais!! Olen tunnesyöppö joten syön jos v.tuttaa tai muuten vaan on "kiirettä" ollu. Töissä yövuoroista ei selviä ilman suklaataa... Ihme että ne muut selviää :kieh:
Tsempiä meille!!

Yhteistyössä