Tulehtunut tilanne (parisuhdeasiaa)

  • Viestiketjun aloittaja verenpunainen kyynel
  • Ensimmäinen viesti
verenpunainen kyynel
Parisuhteessani menee tosi huonosti. Minulla on katse jo ihan muualla tulevaisuuden suhteen. Emme tunnu pääsevän kuitenkaan keskusteluasteelle miehen kanssa. Nyt kun yritin tänään avata keskustelua siitä mitä teemme kun asiat ei suju niin miehen vastaus asiaan oli, että minä lähden tästä suhteesta ainoastaan arkussa! Hän siis uhkasi tappaa minut jos jätän hänet ja kuulemma varsinkin jos jätän jonkun toisen miehen vuoksi! Mitä minä nyt teen? Tämä on niin nähty ettei tästä tule mitään mikä tuntuisi kummastakaan hyvältä ja toisaalta minä olen jo löytänyt jotain uutta mikä voisi olla uusi tulevaisuuteni.
 
paskiainen
Eli seuraava uhri jo kiikarissa? Pitäis edellisestä päästä eroon? Vittu mistä teitä tuonlaisia naisia oikein sikiää..

ETSIKÄÄ SITÄ UUTTA MUNAA VASTA KUN OLETTE ERONNEET!!!!!!! VITTUUU!!!!!!
 
Yleensä sitä tarvitsee uuden tulevaisuuden, ennenkuin uskaltaa päästä vanhasta irti, joskus se uusi tulevaisuus voi olla uusi seurustelusuhde.

mielestäni suhteet pitäisi perustua vapaaehtoisuuteen. Pahin tilanne olisi pitää puolisoa kuoleman uhalla. Kuka haluaa elää toisen kanssa, jos toinen ei sitä tahdo? Itse ainakin haluaisin puolison, jolle olisin kaikkikaikessa.
 
No onpas taas tökeröitä vastauksia! (suurin osa)

Ap, sinuna hakisin keskusteluapua jostain. Tappouhkauksia ei kenenkään kuulu joutua kuuntelemaan. Jos haluat erota, niin se täytyy toteuttaa. Tuollainen tilanne kuulostaa oikeasti aika pahalta - hae apua, puhu jollekin. Jos uhkailu jatkuu, lähde miehen ollessa poissa. Tuollaisesta uhkailusta voi kai tehdä rikosilmoituksenkin.
 
dddd
Alkuperäinen kirjoittaja nyxä;30304791:
Seliseli, eli olet luovuttanut jo ajat sitten ja yritätä jotenkin helposti päästä eroon nyxästä vieläpä silleen että syypä eroon olisi hän.
Kaksinaamainen olet.
Jokaisella on oikeus luovuttaa, jos suhde ei toimi tai ei enää rakasta toista. Ei parisuhde mikään vankila ole, vaan liitto, jossa kaksi ihmistä haluaa elää yhdessä. Jos toista ei enää kiinnosta, niin hän on täysin vapaa lähtemään siitä. Toista ihmistä ei voi omistaa, eikä ketään pidetä väkipakolla liitossa.
 
vierass
Jokaisella on oikeus luovuttaa, jos suhde ei toimi tai ei enää rakasta toista. Ei parisuhde mikään vankila ole, vaan liitto, jossa kaksi ihmistä haluaa elää yhdessä. Jos toista ei enää kiinnosta, niin hän on täysin vapaa lähtemään siitä. Toista ihmistä ei voi omistaa, eikä ketään pidetä väkipakolla liitossa.
Muttei siihen myöskään kolmatta pyörää hankita, ensin erotaan ja sitten vasta uusia suhteita.
 
iu
Siinä kohtaa kun toinen alkaa uhkailla hengenlähdöllä, jos ero tulee, ei oo paljoo väliä, mitä muuta on välien viilenemisen taustalla. Tuo on sen tason uhkailua, että riittää ihan itsellään syyksi nostaa kytkintä ja nopeesti.
 
verenpunainen kyynel
No niin! Muu tulevaisuus on opintojen aloittamista uudestaan, uuden työpaikan hankkimista kun se on mahdollista rahallisesti, halua vaihtaa maisemaa ja paikkakuntaa. Vaikka mitäpä siitä jos huonossa suhteessa olisikin katse jo siinä, että löytyisikö joku joka osaisi minua rakastaa oikeasti.
 
Yleensä sitä tarvitsee uuden tulevaisuuden, ennenkuin uskaltaa päästä vanhasta irti, joskus se uusi tulevaisuus voi olla uusi seurustelusuhde.

mielestäni suhteet pitäisi perustua vapaaehtoisuuteen. Pahin tilanne olisi pitää puolisoa kuoleman uhalla. Kuka haluaa elää toisen kanssa, jos toinen ei sitä tahdo? Itse ainakin haluaisin puolison, jolle olisin kaikkikaikessa.
Niin, jotkut ottavat uuden mies/naisystävän ennenkuin uskaltavat päästää irti edellisestä. Kivat heille mutta aiheuttavat tarpeetonta kärsimystä niille tuleville exille.

Pitäisi olla sen verran munaa että ensin, ENSIN, eroaa ja sitten vasta alkaa lentelemään munasta munaan.. eikö siis kukasta kukkaan ;)


Kaikista ei kuitenkaan ole siihen. Miksi?
 
Viimeksi muokattu:
cyguhjv
No, YLEENSÄ noi on vaan uhkailuja. Mutta tietysti eroat ja jos yhtään tuntuu että hän voisi tehdä sulle jotain niin teet muuton salassa ja kerrot hänelle vasta kun olet turvassa, tavaroita et hae yksin vaan hommaat jonkun turvaksesi. Osoitteet ja muut saat salaiseksi.
 
m1es
Alkuperäinen kirjoittaja verenpunainen kyynel;30305030Vaikka mitäpä siitä jos huonossa suhteessa olisikin katse jo siinä:
Kuulostaisi paremmalta, jos miettisit sitä, löytyisikö joku jota sinä osaisit rakastaa oikeasti. Miten oli tässä päättyvässä suhteessa?
 

Yhteistyössä