tulehdus keskenmenon jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko jollakin ollut? Miten nopeesti oireet on alkanu?

Epäilen että jonkinlainen tulehdus vois olla kun keskenmenovuoto on periaatteessa jo loppunut ja kipujakin oli vain silloin kun tuli isoja hyytymiä. Nyt vuotoa tulee joka päivä jonkin verran, on ruskeaa ja haisee pahalle. Lisäksi mahaa/selkää pistelee ja vihloo välillä. Ei kovaa kipua, mutta ihme tuntemuksia.
Kuumetta ei kuitenkaan ole..
Kauankohan uskaltaa seurailla tilannetta? Kuinkakohan nopeasti tulehdus leviää jos sellainen edes on?

[QUOTE="...";27857393]Mahdollisesti kohtutulehdus. Kannattaa hakeutua hoitoon mahd. pian.[/QUOTE]

Itselle tuli siis synnytyksen jälkeen, kohtuun oli jäänyt jotain kalvon osia. Samanlaisia oireita kuin sulla, eikä kuumetta ollenkaan. Aika nopeasti meni alavatsa niin kipeäksi etten pääsyt makuulta ylös kunnolla nousemaan ja joka askel sattui tuonna alavatsan seutuu. Antibiootit antoivat.

Mulla oli "melkein" kohtutulehdus keskenmenon jälkeen. Just samat oireet kun sulla, maha kipee, pahalta haiseva vuoto mut ei kuumetta. Seurasin kaks päivää ja aloin soittelemaan terkkaan aikaa, kunnes kolmantena aamuna (kun minulla olisi juuri ollut samana päivänä lääkäriaika) hirveä mötti tuli pönttöön ja kivut ja haju häipyi heti. En siis ehtinyt saamaan mitään hoitoa vaan elimistä siivosi itse itsensä. Peruin lääkäriajan ja kaikki oli sen jälkeen ok. Mut toi haju on selvä merkki tulehduksesta, siitä hajusta ei voinu erehtyä kun se jäi sohvaankin kun olin siinä istunu... :x

Yhteistyössä