Tuleeks täst enää mitään?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 16 vuotta, mutta viime aikoina mua on alkanut tökkiä ja ällöttää kaikki sen tekemiset tai tekemättä jättämiset. Mua inhottaa sen kosketus; varsinkin, kun se tapahtuu ainoostaan sängyssä, panomielessä. Musta tuntuu, että meillä ei ole mitään puhuttavaa, ei me olla puhuttu meistä eikä mistään aikoihin. Lähinnä puhutaan minne kukakin on menossa milloinkin, huolehditaan, että lapset menee kouluun, tekee läksyt ja siinä se. Enkä mä oikein tiedä onko mulla edes mitään tunteita sitä kohtaan, ehkä se inhotus tunne on vaan päällimmäisenä :(

Kannattaisi varmaan yrittää puhua parisuhteestakin ja tunteistanne. Oma liittoni päättyi osaksi tuon vuoksi. Tosin ei vietetty ollenkaan kahdenkeskistä aikaakaan joten sekin varmaan oli myös syynä. +pari muuta juttua.

Kannattaisi varmaan yrittää puhua parisuhteestakin ja tunteistanne. Oma liittoni päättyi osaksi tuon vuoksi. Tosin ei vietetty ollenkaan kahdenkeskistä aikaakaan joten sekin varmaan oli myös syynä. +pari muuta juttua.

Nii. Puhuminen ei ole meidän kummankaan valtti. Ja, jos mä sanon ääneen, että mua inhottaa toisen kosketus, vetää herneen sen verta syvälle nokkaan, että ei tarvi sen jälkeen edes puhua mistään! Kahdenkeskistä aikaa meillä on ollut viimeks heinakuussa, eihän me silloinkaan mitään puhuttu. Maattiin hotellissa ja katottiin televisiota, pelattiin yksikätistä ja käytiin syömässä puhumatta mitään järkevää, ts. mietittiin vissiin miten lapset pärjää hoidossa.

Yhteistyössä