Tuleekohan seuraamusta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaSilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PahaSilmä

Vieras
Toissapäivänä tapahtui älyttömiä:

Poika tuli koulusta (tokalla luokalla uudessa koulussa) ja kertoi yksien tyttöjen ajaneen häntä takaa ja heitelleen kivillä ja marjoilla. Hän oli juossut pakoon ja eksyttänyt tytöt ja tuli sitten kotiin.

Poika ei mielestään ollut sanonut tytöille mitään muuta kuin että voi mennä niiden kanssa samaa matkaa.

Me lähdettiin sitten pojan kanssa yhdessä selvittämään asiaa ja löydettiin ne tytöt ihan siitä viereiseltä pihalta. Kun ne näki minut ja pojan, niin ne lähti juoksemaan. Minä vimmastuin ja juoksin niin lujaa, etten ole juossut pitkään aikaan ja kaaduin märälle nurmikolle ja liu'uin siinä mahallani ja ruohon paloja lensi ja mutaa.

Nousin siitä naama ruohon paloissa ja polvet punaisena ja sain silti ne tytöt kiinni kun ne piiloutui läheiseen puskaan. Olin varmaan kaamean ja hullun näköinen, koska tytöt näytti hirveän pelästyneiltä. Isompi tytöistä sanoi, että he eivät ole tehneet mitään. Sitten tyttö sanoi , että poikani oli haukkunut heitä. (tytöt oli somaleja ilmeisesti, en ole varma, mutta heillä oli huivit.)

Pyysin tyttöä kertomaan, mitä poika oli sanonut. Kysyi miksi, eikä muistanut tietenkään mitään.Sanoin että olisi kiva jos voisivat olla koulussa ihan sovussa. Tytöt eivät vastailleet mitään. Pistin pojan pyytämään anteeksi ja se sanoi että anteeksi, ei ollut tarkoitus haukkua, kun mun mielestä en mä semmosta ees oo tehnyt.

Missään vaiheessa se pelästynyt ilme ei hävinnyt tyttöjen kasvoilta. en minä tiedä, jotta teinkö mä ees oikein vai olinko vaan ihan sekopää. :(

Musta näytti että ne tytöt pelkäsi minua ja luuli että miltei lyön. :/ Harmittaa nyt sitten, että jos koulussa sanovat pojalle, että tämän äiti on hullu tai jos minua pidetään rasistina. Olen miltei 100% varma, ettei poikani haukkunut tyttöjä. Mutta luulen, että tytöt ehkä kuulivat väärin, mitä poika sanoi, tai kokivat sen uhkailuna. Sitä en ollut miettinyt siinä vaiheessa kun juoksin kuraisena.

Ihan oikein! ei ne muksut muuten opi jollei joskus vähän pelästytä! Ite oon sellanen, etten ihan helposti lasten riitoihin puutu, kun siellä sais olla kokoajan natkuttamassa. Kyllä se on elämä mikä opettaa-kai ajattelen(omien lasteni kohdalla). Ja mua on aina ärsyttäny sellaset vanhemmat, kun aika usein on sanomassa "ettei meidän lapset.." vaikka just ne meidän lapset!! Kyllä mä ensmmäiseksi oon omiltani kysymässä että mitäs itse teit..

Ne varmaan vaan pelästyi, kun kaaduit ja ajattelivat, että sä teet siitä suuttuneena vaikka mitä. Mutta sähän vain keskustelit, joten kyllä se säikähdys kohta helpottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ihan oikein! ei ne muksut muuten opi jollei joskus vähän pelästytä! Ite oon sellanen, etten ihan helposti lasten riitoihin puutu, kun siellä sais olla kokoajan natkuttamassa. Kyllä se on elämä mikä opettaa-kai ajattelen(omien lasteni kohdalla). Ja mua on aina ärsyttäny sellaset vanhemmat, kun aika usein on sanomassa "ettei meidän lapset.." vaikka just ne meidän lapset!! Kyllä mä ensmmäiseksi oon omiltani kysymässä että mitäs itse teit..

Kyllä mäkin kysyin pojalta, että mitä se teki ja sanoi, mutta se oli vaan silmät pyöreenä ja kertoi ettei ainakaan haukkunut. Siltä tytöltäkin kysyin, mutta eihän se osannut sanoa yhtään mitään mitä poika ois muka sanonut. Luulen, että se keksi sen.

Ja mun mielestä kivillä heittely ja takaa-ajo on aika vakavaa. oli poikakin heittänyt kerran takaisin. Ei onneksi osunut. Senkin se kertoi ihan vapaa-ehtoisesti ja sanoin tytöille, että tiedän siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:
Ne varmaan vaan pelästyi, kun kaaduit ja ajattelivat, että sä teet siitä suuttuneena vaikka mitä. Mutta sähän vain keskustelit, joten kyllä se säikähdys kohta helpottaa.

Olin mä vihainen, mutten huutanut, kun olin niin hengästynyt. ;) Lopuksi en ollut enää vihainenkaan. sitten kotiin mennessä me naurettiin pojan kanssa miten hassua se oli, kun kaaduin ja liu'uin ja olin ihan ruohossa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
.Minä vimmastuin ja juoksin niin lujaa, etten ole juossut pitkään aikaan ja kaaduin märälle nurmikolle ja liu'uin siinä mahallani ja ruohon paloja lensi ja mutaa.

Nousin siitä naama ruohon paloissa ja polvet punaisena ja sain silti ne tytöt kiinni kun ne piiloutui läheiseen puskaan. Olin varmaan kaamean ja hullun näköinen, koska tytöt näytti hirveän pelästyneiltä.

Anteeksi, mutta
o080.gif

Lapset ovat varmaan saaneet muiston joka säilyy koko elämän ajan :D ;)

sä teit just sen minkä mä olisin myös tehnyt.Eivätpä ainakaan välttämättä toista kertaa aja ja heitä kivillä...

sori,mut naurattaa vaan se näky minkä näen sieluni silmin kun sä vedät siellä menemään ja kaadut :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
sä teit just sen minkä mä olisin myös tehnyt.Eivätpä ainakaan välttämättä toista kertaa aja ja heitä kivillä...

sori,mut naurattaa vaan se näky minkä näen sieluni silmin kun sä vedät siellä menemään ja kaadut :snotty:

Se oli oikeasti varmaan ihan sika hassun näköstä. saattohan olla, että ne pelasty sitäkin, että oon sit ihan seko, ku tolla tavalla häpäisin itteni. Ei sattunut kylläkään, märkä ruoho oli mainio kiitorata.

Se oli oikeasti varmaan ihan sika hassun näköstä. saattohan olla, että ne pelasty sitäkin, että oon sit ihan seko, ku tolla tavalla häpäisin itteni. Ei sattunut kylläkään, märkä ruoho oli mainio kiitorata.

varmasti toimi hyvin :whistle: ja varmasti ovat jääneetkin katsomaan et jestas se tuolla möyrii maassa ja jatkaa matkaa kasvillisuus naamallaan...olet voinut ollakkin hurja näky :D
juoksiko poikasi perässäsi?

varmasti toimi hyvin :whistle: ja varmasti ovat jääneetkin katsomaan et jestas se tuolla möyrii maassa ja jatkaa matkaa kasvillisuus naamallaan...olet voinut ollakkin hurja näky :D
juoksiko poikasi perässäsi?

Poika piti kädestä minun 3 vuotiasta tyttöä. Kävelivät sitten ihan rauhassa tapahtumapaikalle.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Kyllä mäkin kysyin pojalta, että mitä se teki ja sanoi, mutta se oli vaan silmät pyöreenä ja kertoi ettei ainakaan haukkunut. Siltä tytöltäkin kysyin, mutta eihän se osannut sanoa yhtään mitään mitä poika ois muka sanonut. Luulen, että se keksi sen.

Ja mun mielestä kivillä heittely ja takaa-ajo on aika vakavaa. oli poikakin heittänyt kerran takaisin. Ei onneksi osunut. Senkin se kertoi ihan vapaa-ehtoisesti ja sanoin tytöille, että tiedän siitä.

Juu.. siis ihan oikein mun mielestä teit.. sitä tässä vaan kun en itse viiti aina puuttuu lasten riitoihin vaikka useemmin kai pitäs.

Yhteistyössä