Tuleekohan multa sitten maitoa lainkaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
KUn viikko laskettuun ja mun tissit ei oo kyllä muuttunu/kasvanu yhtään koko aikana. Ei oo pulleemmat eikä tunnu "täysiltä" kun yleensä sanotaan että kasvavat pari kuppikokoa - ei vaan mulla.
Nännipihat on tummuneet ja levinneet mutta tissit itessään on ihan samankokoset ku ennenkin.

mulla nousi maito vasta kolmannen päivän jälkeen synnytyksestä. raskausaikana rinnat ei kans muuttuneet mitenkään.

silti olisin voinut vaikka kolomoset imettää sillä maitomäärällä!

esikoista odottaessa rinnat kasvo reippaasti ennen kuin olin testiäkään tehny(rv5)maitoo rupes tuleen puolivälis raskautta.toista odottaessa oli vaan nahkalätkät,vasta synnytyksen jälkeen rupes maitoo tuleen ja kasvaan...

Alkuperäinen kirjoittaja milla:
Kyllä sitä maitoa tulee, älä ota stressiä siitä. Mitä enemmän pystyt imettämään ja mitä vähemmät annat tuttipulloa, sitä paremmin onnistuu :)

Juuri näin. Ja vaikka et itse saisi ikinä puristettua tai lypsettyä rinnoistasi maitotippaakaan, lapsi kyllä saa maidon irtoamaan.

Kyllä ne siitä. Minulla ennen synnytystä kuppi A, imetysaikana kuppi D ja imetyksen päätyttyä jäi C-kuppi. En tiedä mitään niistä nahkaläpysköistä, joista täällä lukee.

Yhteistyössä