Tuleeko teille koskaan sellaista tunnetta, että jotain pahaa tapahtuu?

Mä olen tuntenut niin monta kertaa ja aina on joku kuollut.. Sukulaisia ja ystäviä. Toissailtana ja -yönä tunsin taas sen tunteen, enkä millään saanut ajatuksiltani unta ja äsken sitten äitini soitti, että serkkuni on kuollut tänään aamulla. :'(

 
....
Kyllä! Pistävä korvien soiminen ja puristava tunne, joka ei mene pitkään aikaan ohi varoittaa jostakin pahasta mikä sattuu pian . Varsinkin lapsena tunne oli voimakas ja aina meinasi käydä köpelösti tai joku sairastui pahasti/kuoli. Aikuisena reaktio on vaimentunut tai sitten ei ole enää ollut niin näitä pahoja asioita. Viimeinen muisto muutaman vuoden takaa, jolloin oli tosi lähellä joutua kaaharin auton ruhjomaksi. Varsinkin lapsena tämä pelasti oikeasti minut monesta pahasta paikasta!
 
voi ei
Kyllä minulla noita tulee, Viimeksi ennen Jokelaa ja Tsunamia, omassakin mikrotason elämässä olen jotain aistinut, enemmän kuitenkin noita onnettomuusksia.
En ole tämän "kyvyn" kanssa vielä ainakaan oppinut elämään.

Otan osaa suruusi, voimia kaikille serkkusi omaisille ja ystäväville!
 
Äiti aina sanoi että kun vasenta silmää kutittaa tiedossa on iloa ja oikean silmän kutiaminen tietää surua, aina on pitänyt paikkansa mulla. Pari päivää sitten kutitti oikeeta silmää koko päivän ja eilen sitten siskontytön rakas koira kuoli :'( Siskolla taas soi oikea korva kun huonoja uutisia on tulossa.

Joskus tulee muuten vaan pahaenteinen fiilis, yleensä sekin mennyt oikein. Hääunien jälkeen osaa myös aina odottaa jotain pahaa..
 
Kiitos osanotoistanne! :'( siksi minäkin nyt säikähdin, kun tässä on ollut kaksi kuolemantapausta lähekkäin ja ennen molempia on tullut juuri tämä tunne että jotain pahaa tapahtuu. En siis aiemmin ole tajunnut että ne liittyvät yhteen.
 

Yhteistyössä