Tuleeko teille koskaan sellainen olo

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
että ootte tässä maailmassa ihan, ihan yksin? No mulla on se olo just nyt, ollu jo pari päivää. Yölläkin herää välillä ja asiat alkaa pyöriä pään sisällä piiripienipyörii-leikkiä. Että voikin sattua sieluun ja sydämeen.

et ole yksin.. ei mulle sellaista tule. Vaikka ei olis ihmisiä on jeesus mun lähellä aina.Mutta välilä pysähdyn miettimään tätät kaikeutta kuinka pieni osa täällä ollaan niinkuin yhdestä laulusta pieni murun hiekka.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
et ole yksin.. ei mulle sellaista tule. Vaikka ei olis ihmisiä on jeesus mun lähellä aina.Mutta välilä pysähdyn miettimään tätät kaikeutta kuinka pieni osa täällä ollaan niinkuin yhdestä laulusta pieni murun hiekka.

Ootko uskossa?

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:

Ootko uskossa?

no eiks se nyt käynyt selväksi???

Tulee, tosin aina en koe sitä edes ahdistavana.
Olen varmaan luonteeltani muutenkin niin erakko.

Mutta joskus se yksinäisyys tai mikä se sitten onkaan iskee suorastaan musertavalla voimalla.
Ja yöhän on sille otollista aikaa. :(

Just nyt mikään, mitä yrittää tai haluaa, ei vaan ota onnistuakseen. Ei isot eikä pienet asiat. Eikä pätkän vertaa helpota se, että parisuhde on täysin peestä |O Perhana, jos ei edes saunaan kärsi miehen tulla yhtäaikaa niin mitäs siinä voit enää...

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Tulee, tosin aina en koe sitä edes ahdistavana.
Olen varmaan luonteeltani muutenkin niin erakko.

Mutta joskus se yksinäisyys tai mikä se sitten onkaan iskee suorastaan musertavalla voimalla.
Ja yöhän on sille otollista aikaa. :(

just näin, ja sen hyökyvoima käy niin päälle, että kurkkua kuristaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:

Ootko uskossa?

no eiks se nyt käynyt selväksi???

Uskoa ja uskossa on eri asia.
Uskossakin voi olla monella tapaa.. Siksi kysyin.

Kovin harvoin, mutta silloin kun se tulee, niin yritän nauttia tunteesta. Saan nimittäin niin harvoin olla parhaassa mahdollisessa seurassa, eli ihan itsekseni.

Toivottavasti kukaan ei loukkaannu, kun sanon, että yrittäkäähän oppia olemaan yksinkin. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Kovin harvoin, mutta silloin kun se tulee, niin yritän nauttia tunteesta. Saan nimittäin niin harvoin olla parhaassa mahdollisessa seurassa, eli ihan itsekseni.

Toivottavasti kukaan ei loukkaannu, kun sanon, että yrittäkäähän oppia olemaan yksinkin. :hug:

Iseasiassa olen ihan samoilla linjoilla.

En mä loukkaannu. Mutta siinä vaiheessa, kun on liki aina yksin (myös parisuhteessa) tulee jossain vaiheessa raja vastaan. Ja varsinkin kun edes ystävät ei ehdi tapaamaan omien kiireidensä tähden.

mä olen aina yksin, ennen sain sosiaalisia kontakteja töissä...nyt ei ole enään sitäkään.
et siinä sulle!

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
että ootte tässä maailmassa ihan, ihan yksin? No mulla on se olo just nyt, ollu jo pari päivää. Yölläkin herää välillä ja asiat alkaa pyöriä pään sisällä piiripienipyörii-leikkiä. Että voikin sattua sieluun ja sydämeen.

no itse asiassa just tänään tuli hyvinkin voimakkaana tuo olo.. vaikka miten muka ihmisiä pörrää ympärillä, niin loppujen lopuksi olet kuitenkin ihan yksin.

jokainen on oman onnensa seppä, onneksi ja valitettavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mä olen aina yksin, ennen sain sosiaalisia kontakteja töissä...nyt ei ole enään sitäkään.
et siinä sulle!

Oletko yrittänyt etsiä niitä uusista kohteista töiden loppumisen jälkeen? Oletan, että työsi loppui syystä tai toisesta, kun puhut siitä menneessä aikamuodossa.

Yhteistyössä