Tuleeko se halvemmaksi oikeasti tilata saksasta vaunut?

Kyllä tulee merkittävästi halvemmaksi. Tilasimme itse Teutonia Spirit S3:set Babyparadiesista www.babyparadies-shop.de ja säästimme n. 300?. Kaikki meni tosi hyvin ja helposti.

Teen nykyään yhteistyötä ko. firman kanssa ja kauttani tilaamalla saat tuotteet vielä nettikaupan listahintoja edullisemmin.

Takuuasiat hoituvat digikuvalla. Isoilla valmistajilla tehtaan takuu toimii tosi kätevästi. Usein toimittavat uuden osan ilman sen kummempia kyselyitä. Voin auttaa tilaukseen liittyvissä asioissa. Jos kiinnostaa, niin mailaa: annamarleena@gmail.com
 
tuplat
Alkuperäinen kirjoittaja annamarleena:
Kyllä tulee merkittävästi halvemmaksi. Tilasimme itse Teutonia Spirit S3:set Babyparadiesista www.babyparadies-shop.de ja säästimme n. 300?. Kaikki meni tosi hyvin ja helposti.

Teen nykyään yhteistyötä ko. firman kanssa ja kauttani tilaamalla saat tuotteet vielä nettikaupan listahintoja edullisemmin.

Takuuasiat hoituvat digikuvalla. Isoilla valmistajilla tehtaan takuu toimii tosi kätevästi. Usein toimittavat uuden osan ilman sen kummempia kyselyitä. Voin auttaa tilaukseen liittyvissä asioissa. Jos kiinnostaa, niin mailaa: annamarleena@gmail.com
Saisiko sinun kautta phil @ teds rattaita? ja mahd.mihin hintaan? =) sivulaukut myös kiinnostaa...
 
mie
Ihan vinkiksi, että Phil&Tedsit sai ainakin vielä eilen tilattua englantilaisesti Twoleftfeetistä paljon edullisemmin (meidän isohko tilaus noin 200e halvempi) kun Saksasta. Ja lähes puolet halvemmalla kun kaupasta Suomessa. Tosin varoituksen sanana, että monella on kyseisestä puljusta huonoja kokemuksia, toimitusaika voi olla yli kuukausi eikä lopultakaan välttämättä tule mutta rahat saa silloin kyllä takasin Luottokunnan kautta. Eivät periaatteessa kai valmistajan painostuksesta saisi enää myydä, mutta ainakin meille myivät...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ihan vinkiksi, että Phil&Tedsit sai ainakin vielä eilen tilattua englantilaisesti Twoleftfeetistä paljon edullisemmin (meidän isohko tilaus noin 200e halvempi) kun Saksasta. Ja lähes puolet halvemmalla kun kaupasta Suomessa. Tosin varoituksen sanana, että monella on kyseisestä puljusta huonoja kokemuksia, toimitusaika voi olla yli kuukausi eikä lopultakaan välttämättä tule mutta rahat saa silloin kyllä takasin Luottokunnan kautta. Eivät periaatteessa kai valmistajan painostuksesta saisi enää myydä, mutta ainakin meille myivät...
Nonniin nyt pystyn kertomaan kokemuksen rintaäänellä. Phil & tedsejä EI enää saa tilattua briteistä. Syy; valmistaja on kieltänyt niiden toimittamisen uk:n ulkopuolelle. En tiedä että toimittaako toi two left feettikään enää ja tosta nettikaupasta on kuulunu paljon huonoa. Itse tilasin phil& tedsin vaunut saksasta www.mypram.de tuossa viikko sittten. Hintaeroa tuli 200? suomeen verrattuna,rahti ilmainen ja palvelu erinomaista.Eile tuli DHL ilmoitus,että vaunut on kohta täällä! Mä en tajua miksi ne pitää ostaa täältä ja maksaa ittensä kipeeksi kun saksasta saa ilman rahteja monta saataa euroa halvemmalla..!
 
kokemusta on
Mä olen tilannut Saksasta vaunuja, rattaita ja turvaistuimia sekä leluja eri firmoista ja koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. Säästöä on tullut useita satoja euroja yhteensä.

Tietyt merkit ovat Saksassa paljon halvempia kuin täällä ja tietyt taas samoissa hinnoissa.
 
ätä
Alkuperäinen kirjoittaja osoite:
http://www.pingpong-online.de/osc/

Tuttumme tilasivat tätä kautta ja olivat tyytyväisiä.
Suosittelen myös kyseistä paikkaa! Vaunut tulivat heidän lupaamassaan ajassa perille, oli tosi hyvin pakattu ja kaikki hoitu muutenkin erinomaisesti esim. sähköposteihin vastattiin nopeasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuplat:
Alkuperäinen kirjoittaja annamarleena:
Kyllä tulee merkittävästi halvemmaksi. Tilasimme itse Teutonia Spirit S3:set Babyparadiesista www.babyparadies-shop.de ja säästimme n. 300?. Kaikki meni tosi hyvin ja helposti.

Teen nykyään yhteistyötä ko. firman kanssa ja kauttani tilaamalla saat tuotteet vielä nettikaupan listahintoja edullisemmin.

Takuuasiat hoituvat digikuvalla. Isoilla valmistajilla tehtaan takuu toimii tosi kätevästi. Usein toimittavat uuden osan ilman sen kummempia kyselyitä. Voin auttaa tilaukseen liittyvissä asioissa. Jos kiinnostaa, niin mailaa: annamarleena@gmail.com
Saisiko sinun kautta phil @ teds rattaita? ja mahd.mihin hintaan? =) sivulaukut myös kiinnostaa...

Sorry, jäänyt tämä vastaaminen. Ei siis saa tuosta kaupasta Phil&Teds:ä. Ne, mitä tuolta kannattaa tilata, ovat saksalaiset rattaa, esim teutonia, niissä säästö on suurin.

 

Yhteistyössä