Tuleeko pojastani homo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äidivain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äidivain

Vieras
Haluavatko teidän pikku pojat pitää mekkoja ja kaulakoruja?

Meidän vajaa 3-vuotias poika rakastaa autoja, mutta haluaisi pitää mekkoja kun siskollakin on ja päiväkodisa pitänyt jonkun kaulakorua (ei siskon). Meille vanhemmille siis aivan sama tuleeko vai, hän on meille silti rakkauspakkaus, mutta mieheni vanhemmat tulevat olemaan hyvin pettyneitä, jos hänestä homo tulee. Hän kun on suvun viimeinen "jatkaja", kaikki muut naispuolisia, jotka eivät täten jatka heidän sukunimeään eteenpäin. Ovat tosiaan vanhanaikaisia ja uskon kyllä, että hyväksyvät hänet, jos hänestä nyt tulee homo. Mietin vain, että ovatko teidän lapsenne leikkineet tyttöjen leluilla, pukeneet mekkoja jne ja ovat silti olleet heteroja?

Meillä poika halusi tuossa iässä kynsilakkaa kun minä lakkasin kynnet. Siskon mekkoa tai tunikaa lainattiin iloiten. Tykkäsi pinkistä ja glitteristä, tahtoi pinnin tukkaan ja tukkaa ei olisi saanut leikata ollenkaan. Tykkäsi autoista ja lentsikoista, mutta myös prinsessoita. Leikki kotista, työnteli nukenvaunuja. Ja puoli vuotta myöhemmin tuli päiväkotiin uusi tyttö, jonka kanssa kuulemma menee naimisiin ja hankkii ainakin kuusi lasta. Tukan sai leikata lyhyeksi, kynsilakkaa ei enää tahtonut, kotista leikkii yhä. Neuvolassa sanoivat vain että empaattisilla pojilla on tyttövaihe, että on tavallista huomaaviasempi, ajattelevaisempi ja empaattisempi lapsi kysessä, kuten minun mielestäni onkin. Jos se on homoa niin...

Ihan sama vaikka hänestä tulisi homo. Ei ne vaatteet ja meikit sekä korut kenestäkään homoa tee.

Miten joku mekon käyttö ja tuleva homoseksuaalisuus liittyvät toisiinsa? En minä ainakaan yhtään mekkoon tai muihin naisten vaatteisiin pukeutuvaa homomiestä ole tavannut.

Kiitos kaikille vastaajille.

Se varmaan onkin sitä herkkyyttä. Meidän poika on todella herkkä ja hento.
Hennon piirteen saanut isältään ja herkkyyden äidiltään.

Katsotaan minkälainen poeka hänestä kasvaa. Aika sen sitten näyttää. :)

Miten joku mekon käyttö ja tuleva homoseksuaalisuus liittyvät toisiinsa? En minä ainakaan yhtään mekkoon tai muihin naisten vaatteisiin pukeutuvaa homomiestä ole tavannut.

Ei mitenkään tai sitte olen töissä kasvattanu laumoittain tulevia homoja. Omakin poika leikki aikanaan hameilla ja koruilla ja hoiti vauvaa, eipä tuo kohta 8v vois olla paljoo poikamaisempi. Ei todellakaan ap 3v pojan hameleikki meinaa mitään muuta kun normaalia leikkiä jossa lapset kokeilevat rooleja ja asusteita jne.

Juuri tuosta syystä neuvolassa kysellään samoja kysymyksiä. Mikäli poikalapsi haluaa leikkiä tyttöjen leluilla tai pukeutua tyttöjen vaatteisiin, on hän lähes varmasti homo. Karvaisia leluja pelkäävällä on aivovamma (= primitiiviset aivot pelkäävät "hämähäkkiä"). Homon tunnistaa myös vasemman käden nimettömän ja etusormen suhteesta: mikäli nimetön on pidempi kuin etusormi, on kyse selvästä homosta.

Yhteistyössä