Tuleeko muille kieli kipeäksi kiiwistä?

pähkinäinen

Jäsen
10.05.2010
949
1
16
Annoin tuolle 1vuotiaalle välipalaksi kiiwiä. Puolikkaan kun oli syönyt (vajaan) niin alko raapimaan kieltä ja huutamaan. Voi nenä. Itelle kiiwi kanssa saa kielen jopa verille joskus ja ilmeisesti nyt tytölle kans ei kiiwi sovi :/ En taas yhtään aatellut :headwall:

Mutta että sitä piti kysymäni, että tekeekö muille kiiwi tuota et menee suu verille ja kieleen sattuu?

Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen:
Annoin tuolle 1vuotiaalle välipalaksi kiiwiä. Puolikkaan kun oli syönyt (vajaan) niin alko raapimaan kieltä ja huutamaan. Voi nenä. Itelle kiiwi kanssa saa kielen jopa verille joskus ja ilmeisesti nyt tytölle kans ei kiiwi sovi :/ En taas yhtään aatellut :headwall:

Mutta että sitä piti kysymäni, että tekeekö muille kiiwi tuota et menee suu verille ja kieleen sattuu?

Ei mene verille mut kipeetä tekee, joskus jopa tomaattia syödessä.

Mä olen kiiwille allerginen, koko suu on kuin tulessa pienen maistiaisenkin jälkeen. En ole koskaan hoksannut edes tarjota pojalle kiiwiä kun ei sitä tule kotiin ostettua..

Onko täällä ketään jonka suu ei reagoi kiiwistä? :p

mun on pakko saada niitä aina välillä vaikka sattuukin kun ne on niin hyviä :D mut ku hölmönä niitä on sit syötävä vähintään 2-3 kerralla ni johan polttelee sit. Harvoin kyllä ostankin. Pojalle ei tee mitään ja siks uskalsin tuolle tytölle koittaa, mut empä ihan heti tarjoa uudestaan.

Yhteistyössä