Tuleeko muille hiki kuumista juomista? :D

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hikipinko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hikipinko

Vieras
Ennen ei ollut tällaista kun join yleensä vaan maitokahvia, lopetin kahvinjuonnin samalla kun lopetin tupakoinnin nyt viime keväänä.

Siis ihan järkky hikoilu alkaa heti ku juonu kupin teetä, sama oli ennen joulua glögin kanssa. Niskasta nilkkoihin ihan nihkeänä iho ja vaatteet liimautuu kiinni, tosi hehkee olo :D
 

Yhteistyössä