TULEEKO MUILLA Kannabiksen hajusta pahoinvointia ja tosi huono-olo!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oksentava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oksentava

Vieras
Tuleeko kellään muulla kannabiksen savuista/hajusta paha olo? Asumme kerrostalossa ja rupesin ihmettelemään että mikä hitto täällä haisee. Ihmettelin hetken aloillani ja sitten lähdin etsimään ympäristöstäni että mikä haisee.. Menin tytön huoneeseen ja sanoin että haistaako häh mitään niin tyttö vastasi että "ai sellaisen kananmunamaisen tuoksun"..että joo..hän haistoi sellaisen eteisessä. Pian paikallistin että se tulee ulko-ovesta (väliovi ei ollut kiinni). Avasin oven ja sieltähän se tuli käytävästä. Pilven haju se oli. Haju oli hirveä. Aloin voimaan pahoin, mahassa tuntui ja pidättelin oksennusta ja syke nousi korkealle. Avasin kaikki ikkunat että tulisi raitista ilmaa. Vieläkin on huono-olo.

Olen kerran reakoin aikoinaan samalla tavalla yhtä voimakkaasti. Olin jo nukkumassa kun silloinen poikaystäväni kävi parvekkeella polttamassa pilveä. Minulla oli parvekkeen viereinen makkarin ikkuna auki mistä hajut tuli sisälle. Heräsin hajuun ja sain äkillisen pahoinvointi kohtauksen ja menin oksentamaan (en tiennyt edes silloin että on kyse pilvestä).

Miten se voi aiheuttaa minulla niin voimakkaan reaktion? Tuleeko kellään muulla siitä hajusta huono-olo?

ps. Vastaukseksi en sitten kaipaa mitään "kannabis lailliseksi puheita" tai muutakaan hehkutusta tai inttämistä kuinka hieno kasvi se on ja plaah.

Ei, voisi olla aika paha jos tulisi, koska asutaan San Franciscossa ja se haisee kaduilla koko ajan. :D

Mulle kaikkein kamalin haju mitä tiedän, on sellainen lämmitetty kala/lämmitetyt katkaravut. En tiedä miksi lohesta ei tule, mutta monesta muista tulee. Etovaa, pakko vaihtaa huonetta kun alkaa oksettaa.

Täö toimintamalli taitaa olla naisille aika yleistä, varsinkin täällä ämmäinpalstalla.

Eli tullaan öyhöttämään ketjuun aiheesta mikä ei liity edes etäisesti aloitukseen, ja pamautetaan viimesenpäälle narsistisia sutjautulsksia ilmoille.

Nainen on naiselle susi.

Ei tullu kun yhessä talossa välillä aina hais. Täälä en oo havainnu sitä hajua. Eihän se semmosissa piireissä pyörimistä vaadikaan. Äkkiä se haju leviää jos joku asunnossaan pössyttää.

tseasiassa en minäkään liiku missään "piireissä", enkä ole itse koskaan polttanut joten en 100% varma voi olla onko se kannabiksen haju, mutta kutsuin siskonikin oikein käymään ohikulkumatkallaan haistelemassa käytävässä ja hän sanoi poikakaverinsa kanssa että se on pilvi mikä siellä haisee. Itse vasta sitten osasin yhdistää sen siihen kokemukseeni kun heräsin siihen hajuun aikoinaan ja jouduin suoraan menee oksentamaan, kun silloinen poikaystäväni tosiaan kävi polttamassa parvekkeella kappakkailtansa jälkeen. Hänkään ei mikään polttelija ollut vaan kyse oli yksittäisestä kerrasta. Joten varma en voi tietty olla, mutta kauhea imelämäinen käry tuolla käytävässä oli 12 aikaan illalla. Vaikea sen kaltaista hajua on yhdistää mihinkään muuhunkaan. Olen ilmeisesti jotenkin poikkeava, että se haju saa mulle niin voimakkaan pahoinvoinnin päälle :(

Mulle ei heti tule paha olo, mutta 5-10 minuutin päästä joo... Tai riippuu ihan, kuinka suorassa savussa oon. Ei niinkään tule oksettava olo, mutta sydämentykytystä kyllä ja semmoinen ahdistunut olo. Pienestä määrästä mulle tulee itse asiassa vaan tosi kiimainen olo, sytyttää seksihalut :D

Mutta joillekin tosiaan voi tulla pilvestä (yleensä kylläkin poltosta) pahoinvointia. Sykkeen kohoaminen on ihan normaali juttu kannabiksen kanssa.

(En oo itse ikinä polttanut, mutta muista syistä tiedän.)

Siis millä tapaa muka kananmunamainen haju? :D Anteeksi. Mutta joo, ehkä tuo imelä kuvaa paremmin. Mulla ei kyllä tule paha olo, voi tosin johtua siitäkin että poltan itse silloin tällöin. Mutta mun mielestä eri lajikkeissa on aika paljon eroja jotkut lajikkeet tosiaan on vähän sellasia imelämpiä kuin toiset - ja ne kyllä haiseekin ja maistuukin suorastaan jopa aika kauhealle.

Mutta luulen että vähän kaikilla on joku haju mikä etoo ja saa samanlaisen reaktion aikaan. Ehkä sulla se vaan on sitten kannabis.

Kirjastonkirjat haisevat monesti paljon kun ne tulevat asiakkaalta, joka esim. polttaa tupakkaa paljon. Monesti niissä on myös suitsukkeen haju, kannabiksen hajua en tunnista.

[QUOTE="Kirjastotäti";30584073]Kirjastonkirjat haisevat monesti paljon kun ne tulevat asiakkaalta, joka esim. polttaa tupakkaa paljon. Monesti niissä on myös suitsukkeen haju, kannabiksen hajua en tunnista.[/QUOTE]

Itseasiassa tilasin joltain joskus netin kautta kirjan. Se haisi erittäin voimakkaasti juuri jollekin suitsukkeelle tai muulle vastaavalle. Vaikka kuinka koitin tuulettaa ulkona haju ei lähde. En pysty lukemaan kirjaan ollenkaan kun tuoksu on niin voimakas.

Kirjat on kyllä varmaan aikamoisia hajusieppareita.

Tupakan haju on kyllä sellainen mikä tarttuu. Olen ostanut dvd-soittimen ja hierontatyynyn molemmat eri tyypeiltä ja vasta omassa kodissani sain huomata että ne olisvat tupakoitsijoita. Dvd-soitin vaikka pyyhin sen kostealla - haisi monta viikkoa tupakalle ja hierontatyyny jossa on kangasta (mitä ei voi tietenkään saada irti ja pesuun) haisee kans ihan röökille.

Ei, voisi olla aika paha jos tulisi, koska asutaan San Franciscossa ja se haisee kaduilla koko ajan. :D

Mulle kaikkein kamalin haju mitä tiedän, on sellainen lämmitetty kala/lämmitetyt katkaravut. En tiedä miksi lohesta ei tule, mutta monesta muista tulee. Etovaa, pakko vaihtaa huonetta kun alkaa oksettaa.

Siis asutte narkkareiden seassa? Itse en pystyisi mutta kukin tavallaan :x

Alkuperäinen kirjoittaja viinariittää;30584524:
Siis asutte narkkareiden seassa? Itse en pystyisi mutta kukin tavallaan :x

:laugh:

Huomaa tosiaan, mistä olet ja ettet varmaankaan ole juuri Suomen rajojen ulkopuolella piipahdellut.

Mm. valtiollisten oppilaitosten huumepropaganda mennyt myös hyvin perille päätellen siitä, että liität kannabiksen hajun "narkkareihin".

Yhteistyössä