Tuleeko muilla huono omatunto..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helmerinalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

helmerinalle

Jäsen
01.06.2007
399
0
16
kun olette pitkästä aikaa lähdössä ulos viihteelle ja lapsi menee hoitoon? Niin tai mun tapauksessa menee isälleen, asutaan erillään. Ensin mä ootan innoissani et onpa kiva päästä ihmisten ilmoille välillä ja saada huilata lapsenhoidosta. Oon työttömänä eli oon tytön kanssa koko ajan paitsi silloin kun on isällään. Siltikin tulee sellanen olo kun se "vapaapäivä" koittaa et voi kun tulee taas ikävä sitä neitiä ja ei ehkä pitäiskään lähtee mihkään! Tänään on just sellanen päivä, isänsä hakee sen päikkäreitten jälkeen ja oon illalla lähös siskon kans ulos ja nyt tuli jo haikee olo! Onkohan tää normaalia ja helpottaakohan ikinä!?

ei :ashamed:
mun poika jäi eilen mummulaan yöksi ja isänsä haki sieltä ja palauttaa sunnuntaina :snotty:

mä tiedän e pojalla on hyvä olla ja viihtyy, joten mun omatunto on puhdas :D
ja asutaan niin lähekkäin et koska tahansa poika voi tulla kotiin jos siltä tuntuu.
mä olen vaan aidon onnellinen et on isänsä kanssa, sais olla vaikka enemmänkin :)

mullakin soimaa omatunto aina kun lapset hoidossa.Nyt varsinkin kun meillä on kauheasti menoja mihin ei lapsia voi ottaa mukaan niin soimaa kahta kauheammin!
Meillä on nyt lapset ollut pari päivää mummilla koska tarha kiinni ja hoitoon piti saada ja mummi halus ottaa yöks kokonaan.No tänään tulee lapset kotiin ihanaa :heart: mutta huomenna ne jo menee mun mutsille koska lähdetään miehen kanssa DBTL jonne voitin ne liput niin ei viitti jättää menemättä.Noo sitten sunnuntaina saadaan murut taas kotiin.
Mutta taas meillä on menoa..seuraavana lauantaina onkin ystävä pariskunnan häät ja taas lapset hoitoon. :ashamed: No sit istutaan tosissaan koko talvi lasten kanssa kotona tai siis ei laiteta hoitoon.

kommentti: jos lapsi on isällään, ei se ole mun mielestä hoidossa. sehän on vanhempansa luona. eikä tuu huono omatunto, koska käyn niin harvoin missään, baareissa en ikinä, miehen kanssa klassisissa konserteissa muutaman kerran vuodessa.

EI. Sen verran harvinaista herkkua, että lähden ihan ilomielin ja jätän lapset hoitoon. Yleensä jäävät isänsä kanssa kotiin, me päästään tosi harvoin kaksistaan mihinkään :/

Juu sen takia kirjoitinkin siihen että TAI TÄSSÄ TAPAUKSESSA ISÄLLÄÄN eli siis ei HOIDOSSA ja isänsä onkin kiitettävästi lapsen elämässä mukana. Kaipa tuo huono olo johtuu siitäkin kun käyn aika harvoin missään niin se on niin outoa sitten kun lähtee. Tyttö täytti juuri 2v enkä oo ollu ulkona varmaan kuin 4 kertaa tän 2 vuoden aikana.

Mulla on nyt jo huono omatunto, kun oon aatellut mennä ens kesänä miehen veljen synttäreitä juhliin..ja vauva on silloin 8-9kk ikänen..ei oo siis syntynytkään vielä :ashamed: