paska mutsi syndrooma iski.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hivenenhullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hivenenhullu

Vieras
miksi ihmeessä meillä on kotona niin suuria ongelmia lapsen nukkumisen kanssa. viikonloppuna nukuttiin pe-su välisenä aikana lapsi n 14 tuntia ja minä sekä mies 7 tuntia.. ihan kamalaa.. ja sitten menee poika isälleen aj on itknyt kerran aj silloinkin rauhoittunut nopeasti...
siis todella hyvä että lapsi nukkui ja yö meni hyvin.. mutta tulee vaan sellanen olo että mä oon ihan yber paska äiti kun lapseni ei kotona nuku kunnolla :( :(
ja siis ei ole oikein koskaan nukkunut hyvin.. viimekuukausina on tullut mukaan kuviohin hysteeriset yöhuudot (en tiedä onko kauhukohtauksia,eroahdistusta vai painajaisia) joko lapsi vain yksinkertasiesti nukkuu paremmin isällään tai sitten isä väittää muuta kuin mitä todellisuus on..
olo on taas surkeatakin surkeampi :(

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
lapsi on 2v9kk ja aina on siis ollut huono nukkuja...

onko huono nukkuja vai uneton? mulla on uneton lapsi,sitten kun herää niin on iloinen ja pirtea...

siis heräilee itkemään öisin... sitä on siis ollut aina.. nyt noi huutokonsertot on uus juttu.. ja ei vaan rauhotu millään.. on siis öisin hereillä 1-4 tuntia noiden huutojen takia.. ei kuitenkaan joka yö

Eikös sitä niin sanota, että lapsi itkee, raivoaa ja näyttää tunteensa siellä missä hänellä on turvallinen olla. Ehkä hän on isän luona vähän vieraskorea.

Älä syytä itseäsi, toiset lapset vaan nukkuvat paremmin kuin toiset. Toivottavasti yöt rauhoittuvat pikkuhiljaa. Kovasti jaksamisia, tiedän että on rankkaa sekä henkisesti että fyysisesti valvoa itkevän lapsen kanssa.