Tuleeko meidän häistä ihan tylsät?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blääh

Vieras
Pitopalvelu vie niin ison siivun budjetista, että bändiin ei ole enää varaa. Niinpä täytyy virittää kannettava johonkin piiloon ja viritellä kaiuttimia ympäri juhlatilaa ja keksiä mitä musiikkia sitä soittaisi koko illan.

Kun bändi jää puuttumaan, onko ne kivat häät ollenkaan?

no mun mielipide on, että elävä bändi tuo häihin "sitä jotakin" ja äkkiseltään ajateltuna, häät ilman live musaa on vähän blääh .
voisitteko jostain riipiä rahaa vielä ? milloin häänne ovat ?

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no mun mielipide on, että elävä bändi tuo häihin "sitä jotakin" ja äkkiseltään ajateltuna, häät ilman live musaa on vähän blääh .

Mistä me riipaistaan 500-1000e? Ei mistään. Häät on talvella.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:

Mistä me riipaistaan 500-1000e? Ei mistään. Häät on talvella.

no en tiedä mistä riipasette ? suvulta ? pankista ? säästätte 500 ?
tai sitten laitatte ne nauhurit soittaa, ei se nyt mitään maailmaa kaada :)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
eihän bändi nyt hirveästi kustanna? live-musiikkia ehdottomasti

Paljonko ne sitten maksaa? Mä en ollu ainakaan valmis maksamaan pelkästä musiikista aikoinaan ku naimisiin mentiin niin edes sitä 500? (joka oli muka halpa)
Naimisiin päästiin ja ihmisetkin viihty;)

Voittehan mp3 soittimelle valita lempimusaanne esim.
Sen saa yhdistettyä soittovehkeisiin helposti.

Meillä oli eräät toiset bileet ja näin tehtiin.Musa oli hyvää,oli eri musiikit tanssimiseen ja toiset taustamusaksi.
MOnet kiitteli eritoten musiikkipuolta.
Monipuolista ja hyvää!!

Entä DJ? Sekin olisi parempi kuin pelkkä masiina jossain nurkassa pauhaamassa... Me saadaan kaverin kaveri meille dj:ksi, on ennenkin soitellut levyjä, ja sille tehdään listaa kappaleista mitkä halutaan ja hän saa sit itse vaikuttaa muihin. Osaa varmasti katsoa miten vieraat viihtyy ja soittaa sen mukaan!

Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Entä DJ? Sekin olisi parempi kuin pelkkä masiina jossain nurkassa pauhaamassa... Me saadaan kaverin kaveri meille dj:ksi, on ennenkin soitellut levyjä, ja sille tehdään listaa kappaleista mitkä halutaan ja hän saa sit itse vaikuttaa muihin. Osaa varmasti katsoa miten vieraat viihtyy ja soittaa sen mukaan!

Milla rahalla?

Ei meillä ollu mitään bändiä,sukulainen hoiti musiikin soittelut,katottiin vähän että mitä soitetaan ja missä välissä jne,eipä kukaan valittanu..mun mielestä on pääasia että musiikkia on :D

Mä oon endien kanssa samoilla linjoilla..

Onhan se nyt ns. ihan eri fiilis kun on livesoitantaa kuin radiosta suoraan.

Se on ihan totta et kalliimman puoleista se on. Ollaan oltu molmmis häis ja kyl se bändi tuo sitä tunnelmaa ihan eri tavalla.

Milla rahalla?

mun mielestä tällänenkin asia olisi pitäny sisällyttää budjettiin.

Milla rahalla?

Eikö olis ketään siskon tytön luokkakaveria tms.? Joka osais vaihtaa cd-levyä masiinaan?

Meillekään ei tule bändiä. Rahajuttu osaksi, mutta näin saadaan myös monipuolisempaa musiikkia vähän sen mukaan ketä on paikalla. Kutsutuissa paljon vanhoja ihmisiä, lapsiperheitä sekä jonkin verran nuorempia lapsettomia. Kummat tahansa kahdesta ekasta ryhmästä saattavat lähteä aika aikaisin. Tylsää, jos on "mummoille" trendikkäämpää tanssimusiikkia, kun lapsiperheet ovat jo kotona tai käykin toisinpäin, että mummot lähtevät kotiin lepäämään ja lapsiperheille on humppaa.

meillä oli ihan soittimesta musiikki ja dj,siis sukulainen soittelemassa musiikkia,ajoi ihan asiansa,itseasiassa en olisi halunnutkaan mitään rämpyttävää bändiä paikalle.

Milla rahalla?

Eikö olis ketään siskon tytön luokkakaveria tms.? Joka osais vaihtaa cd-levyä masiinaan?

Siis kannettavahan soittaa niitä biisejä mp3:na eikä mistään cd:ltä. Ei sitä kenenkään tarvitse koko ajan vahtia kun on soittolistat valmiina. Ja eihän se masiina yksinään nurkassa soittaisi vaan kajarit olisi ympäri juhlatilaa siroteltuna ja musiikki tulisi joka puolelta.

Jospa joku suupaltti tuttu suostuisi tiskijukaksi joka soittaa levyjä ja vähän spiikkailee väliinkin.

Minusta häiden onnistumisen kannalta on ratkaisevaa, että niin hääpari kuin vieraatkin ovat selvin päin!

Eli jos tiedät että kännääjiä/alkoholisteja on tulossa niin tarjoilut minimiin per turpa. Toimi meidän häissä ja oli ihanat kesähäät! Siellä tosin omaan piikkiin sai ostaa lisädrinkkejä mutta onneksi porukat on niin pihejä! Se ainoa holisti joka etukäteen tiedettiinkin niin se oli pienessä tuiskeessa jo valmiiksi, hän on kuitenkin varsin vähän häiriötä aiheuttava tyyppi.

Niin, että ei hyvät juhlat välttämättä elävää bändiä tarvitse, bändejäkin on toki monenhintaisia. Jos vaikka joiltain musiikinopiskelijoilta kysyy voisivatko jotain suht huokealla järkätä niin voi onnistua!?

Ei ollut bändiä meilläkään.:) Illalla käytiin tanssilavalla häävieraiden kanssa, osa tietysti oli siinä vaiheessa jo lähtenyt kotiin. Meillä pidettiin häät metsän keskellä kartanossa. Meidät vihittiinkin siellä ulkona.:) Oli vähän erilaiset häät. Ja ihmiset tykkäsi maalaishengestä.:)

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

Milla rahalla?

mun mielestä tällänenkin asia olisi pitäny sisällyttää budjettiin.

Ei kaikilla ole sellaista budjettia mihin voi sisältää ihan kaiken. Meillä on rajallinen budjetti mutta ruokaan haluttiin panostaa.

Onhan toi ap:n ehdottama kannettava paljon helpompi kuin cd:t, voi tehdä ja muokkailla soittolistoja useammanlaisia ja muutella vaikka kesken juhlankin. Ei välttämättä tarvitse kenenkään istua päivystämässä cd:n ääressä ja aiheuttaa musiikkiin taukoja vaihtelemalla levyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja talvimorsian:
Meillekään ei tule bändiä. Rahajuttu osaksi, mutta näin saadaan myös monipuolisempaa musiikkia vähän sen mukaan ketä on paikalla. Kutsutuissa paljon vanhoja ihmisiä, lapsiperheitä sekä jonkin verran nuorempia lapsettomia. Kummat tahansa kahdesta ekasta ryhmästä saattavat lähteä aika aikaisin. Tylsää, jos on "mummoille" trendikkäämpää tanssimusiikkia, kun lapsiperheet ovat jo kotona tai käykin toisinpäin, että mummot lähtevät kotiin lepäämään ja lapsiperheille on humppaa.

no meil on ainaki sellai bändi tulossa jotka soittaa muutakin ku humppaa. ja ne soittajat ku lähtee himaa, ni mahdollisesti sitte laitetaa jotai nauhurimusaa jos halutaa. :)

Yhteistyössä