Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Alkuperäinen kirjoittaja Mee hoitoon:
No niin, siitä se lähtee! Tyttö on jo pinnallisen ja materialistisen äitinsä kengänjäljissä, oikein paljon onnea ja menestystä!
Suurin piirtein kaikki pikkutytöt leikkii äitiensä vaatteilla! Itekki oon kerhoikäsenä tepsutellu ympäri taloa koon 40 korkkareissa ja ihan hyvä elämä tää silti on ollu.
Kuulkaas, mä en oo sanonut mitään siitä onko normaalia vai ei. Huvittaa vaan että täällä yksi hysteerisenä dominoi koko palstaa eikä sitten kukaan saa poikkipuolista sanaa sanoa vaikka selvästi on jotain pielessä ja pahasti. Siis nimenomaan äidillä.
Jos mä täällä vinkuisin ja raivoaisin jatkuvalla syötöllä, 20 avausta vähintään päivässä kuinka mä oon niin isomahainen, mä tarvin pitemmät hiukset, ostin tänään uuden auton, levittelisin itteni, lasteni ja kotini kuvat ja kaikki muu tähän päälle, niin kyllä aika paljon tulis paskaa niskaan. Tätä yhtä vaan silitellään päähän että voi voi kun oot söpö....yhden tuollasen narsistin tuntenut ja samalla tavalla huijasi ihmiset uskomaan että on hyvä tyyppi. Just kuin Savanna. Ja todellisuus oli toinen...
No niin, mutta tulipa purettua. Ja hieman OT.