Tuleeko kouluista lappuja ennen koulun alkua?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Apua!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Apua!"

Vieras
Ensi viikolla alkaa esikoisen ekaluokka. Tuleeko koulusta jotain viestiä, kirjettä tai jotain lisäopastusta ennen koulun alkua? Eihän me edes tiedetä mihin aikaan sinne pitää lapsi viedä! Miten saan tietää koulukyydityksistä? Ei tiedetä edes niistä mitään. Apua! Stressi!
 
Meillä ainakin tuli koulukyydityksestä tieto jo kesäkuun lopussa. Lapsi viedään suoraan luokkaan johon on käyty tutustumassa,ainakin täällä.Kouluuntutustumisen yhteydessä nämä meille kerrotiin.
 

Yhteistyössä