Tuleeko kellekään muulle Levolacista ihan kamala olo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllähän se ällöttää kun se on niin makeeta. ja pierettää aika tavalla, mut ei siitä varsinaisesti maha oo tullu kipeeksi ja on kyllä toiminu.
movicol yms tulee vähempi sivuvaikutuksia, mutta ei oo niin tehokasta, kai kai niitä pitäis sitte ottaa enempi.

Sitähän ne laksatiivit voi aiheuttaa; vatsakipua, ilmavaivoja, pahoinvointiakin.
Voi mennä päiviä, että auttaa, joillain/joskus auttaa nopeammin.
Väitetään, että kovat kivut ym. johtuisivat erityisesti (liian) isoista annoksista, mutta kyllä niitä voi tulla ihan tavallisilla/suositelluilla annoksilla.

Minä olen itse koittanut Levolacia joskus muutamia vuosia sitten ja sain siitä vain vatsani kipeäksi. Johtui ehkä siitäkin, että mitään ei tullut pihalle mutta kiersi kyllä mahassa.

Nyt olen vain joutunut antamaan sitä muutamana päivänä koiralle ja tänään aamulla kulki kakka jo hienosti, sitten on nukkunut tavanomaiseen tapaansa liki koko päivän, mutta sai nyt jonkun hyperaktiivisen kohtauksen illalla. Siis sellaisen minkä nyt voi kuvitella 13v koiran saavan eli ei mitään juossut sentään. Nyt rauhottui nukkumaan. Söi ja joi kyllä tuossa ja kävin ulkonakin ja siellä mennä jolkotteli hetken ja sitten tahtoi sisälle. Koira ei ole koskaan harrastanut piereskelyä niin epäilen, että taitaa olla kans vatta hiukan outo reppanalla. :(

Ei mul oo siitä kipuja tms tullu. Muutama tunti ottamisesta alkaa suolisto liikehtiä ja mentävä vessaan. Auttoi mulla kun raskaana ollessa maha aivan juntturassa eikä mikään kotikeino auttanu.

Mä olen muutamaan kertaan (raskaana) Levolacia koittanut ja kummallakin kerralla sain ainoastaan ihan hirveät vatsakrampit. Mies oli toisella kertaa Jo viemässä mua päivystykseen kun en päässyt sikiöasennosta mihinkään :x

Joo ei todellakaan sovi mulle enkä aio enää ikinä koittaa. Vi-siblin + perinteiset luumut auttoivat kovaan vatsaan paljon paremmin.

Yhteistyössä