V
vieras
Vieras
On niin kummallinen olo, että aloin epäillä kaksosia. Mutta ei mulla koskaan ole mitään vuotoa ollut. Tai olisko tällä joku kehityshäiriö, eikös jotkut aisti senkin? Eka neuvola vasta parin viikon päästä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla oli hyvin niukkaa vuotoa, tuskin kuitenkaan johtui kaksosista, onhan tuota ollut monella muullakin ja ihan yhtä odottaneet. Mun kohdalla valitettavasti tuplat menehtyi kohtuun rv:lla 11.. Äläpä turhia mieti kaikkia huonoja vaihtoehtoja, suurin osa raskauksista kuitenkin on ihan normaaleja. Neuvolasta tohon et kuitenkaan saa vastausta, joten jos enemmän haluat tietää, varaa yksityiseltä ultra nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla oli hyvin niukkaa vuotoa, tuskin kuitenkaan johtui kaksosista, onhan tuota ollut monella muullakin ja ihan yhtä odottaneet. Mun kohdalla valitettavasti tuplat menehtyi kohtuun rv:lla 11.. Äläpä turhia mieti kaikkia huonoja vaihtoehtoja, suurin osa raskauksista kuitenkin on ihan normaaleja. Neuvolasta tohon et kuitenkaan saa vastausta, joten jos enemmän haluat tietää, varaa yksityiseltä ultra nyt.
Kyllä pitäis kuulua sitten jo sydänäänet (aiemmistakin on kuulunu 8-9 viikoilla), että montako on. Jotenkin on niin erilainen olo kun edellisissä raskauksissa. Mutta ehkä tässä vaan oli niin pitkä väli.
Alkuperäinen kirjoittaja kotikurppa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla oli hyvin niukkaa vuotoa, tuskin kuitenkaan johtui kaksosista, onhan tuota ollut monella muullakin ja ihan yhtä odottaneet. Mun kohdalla valitettavasti tuplat menehtyi kohtuun rv:lla 11.. Äläpä turhia mieti kaikkia huonoja vaihtoehtoja, suurin osa raskauksista kuitenkin on ihan normaaleja. Neuvolasta tohon et kuitenkaan saa vastausta, joten jos enemmän haluat tietää, varaa yksityiseltä ultra nyt.
Kyllä pitäis kuulua sitten jo sydänäänet (aiemmistakin on kuulunu 8-9 viikoilla), että montako on. Jotenkin on niin erilainen olo kun edellisissä raskauksissa. Mutta ehkä tässä vaan oli niin pitkä väli.
Noista sydän äänistä sen verran ettei minulla huomattu että kaksi olisi vaikka sydänääniä kuunneltiinkin. Mulla kaksoset huomattiin vasta viikolla 19