Tuleeko Clearblue testeihin näkyviin viivanpaikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä, mutta täällä on monesti jo haukuttu kyseinen testi sekä Predictor. Monet ovat lähettäneet tulikivenkatkuista palautetta kyseisille firmoille "vääristä" plussista, joten älä kyttää viivanpaikkoja vaan hommaa parempi testi. Apteekin oma tai esim. CB digitaalinen, ei tarvii arvuutella yhtään ja yhtä paljon rahaa saat menemään useisiin halvempiin testeihin kun et tiedä onko viivaa vai ei.

Tulee. Tein yrityksen aikana toistakymmentä cb:tä ja kaikkiin (paitsi viimeiseen ;) ) tuli haalea viivanpaikka, yksi näytti jopa aika vahvalta ja erehdyin luulemaan haamuksi, vaan gynekäynti selvitti että nega sekin oli. Jätin cb:lle palautettakin asiasta pariin kertaan mutta koskaan en vastausta saanut.

Tein siis jatkuvasti cb:tä noista viivanpaikoista huolimatta, kun meidän apteekissa vain cb ja acon, joka teki myös viivanpaikkoja.

Muutenkin ihan omituinen tuo kun tuohon viivan paikkaan tuli muutamaan kohtaan piste sitä väriä mutta muuten on ihan haalea. Täytyy varmaan käydä ostamassa semmoinen apteekin oma testi ja koittaa sillä uudestaan. En kyllä usko raskauteen mutta otin pillerin muutaman kerran pillerin liian myöhään (oli hirveän kiireinen kuukausi ja unohtui) ja menkat oli tosi niukat mutta tulivat silti. Parempi kai se on katsoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
paa kuva niin päällistellään yhes:D

oon mäki testannu ja kyllä ihan selkee nega on ollu ilman mitää mahdollisia viivanpaikkoja.

Valitettavasti ei ole toimivaa kameraa. :/

voi kökkö:D

ei varmaan auta ku mennä ja ostaa uus testi. osta apteekin oma. siin ei oo mitää viivanpaikkoja

Huh, tässäkin ketjussa pakko kysyä samaa asiaa...........
Clearbluen ei-digitaalinen testi, miinus tulee mutta miinuksen yläpuolelle sinne tänne tulee 10kpl pisteitä, sellasia sinisiä miinuksen värisiä. Kuukautisten oletettu alkamispvä tänään...
Muutamista luin joille ko. testi antanut samanlaisia "haamupisteitä" mutta kiinnostais nyt tietää jos jollain on omakohtaista kokemusta ja ois vaikka raskaana ollut......... :)

Ne haamupisteet ei tarkoita raskautta. Ainakaan mun mielestä. Oikea haamu/plussa ei muodostu siihen testiin sillä "pistetyylillä" vaan kuten muihinkin testeihin tasaisena viivana. Mulla on ko.testi toiminut aina hyvin, ja testannut oon elämäni aikana aika monta kertaa. Haamut on tullut ainoastaan kun olen oikeasti ollut raskaana.

Yhteistyössä