Tulee tosi kivoja viestejä joltain!Ei jumaliste en sitten uskalla tehä enää tolla kauppaa ollenkaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Ei kyllä tuollaista touhua ymmärrä! :headwall: Aikasemmin kirjoitin että oli itellä joskus ongelmaa, mutta ei tosiaankaan tuollaista! Oli jtn sellasta että haluttiin varata tavara, muttei kuitenkaan maksettu mitään käsirahaa tms. (kyseessä autot, mp:t yms) Monesti sanoin etten ala varaileen, vaan eka paikalle tuleva saa viedä pois. Tuli sitten muutaman kerran melko äkäisiä haukkumis sp tai puheluita!
Mutta toi sun juttus ei oikein terveeltä tosiaan vaikuta! Toivottavasti ymmärtää lopettaa eikä jatka viestien lähettämistä.
toivottavasti.en uskalla vastailla kellekään noihin enää jotka on tulossa hakeen jotain jos kyseleekin jollain toisella sähkpostilla.
osan poistin jo niistä missä kyseli onko miestä,onko vapaa ja kerto ite ole vansa 31v ja sen sellaista..
mut kaikkee sitä onkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikenlaisia vatipäitä on liikkeellä. Mun kaveri oli ostamassa autoa, soitteli ilmoituksia läpi. Yhdessä numerossa mies rupee huutaan, että vittu mä sulle mitään autoa myy ja muita solvauksia ja kirosi kuin mikäkin... No mitä hittoa ilmottelee autoonsa, jos ei halua myydä :/

:o ei jessus :laugh:

Muuten ihan asiasta toiseen eiks toisen sähköpostiviestit oile salaisia eikä niitä saisi yleisesti jakaa muille toisen tietämättä.

Kohta se on tän ketjun nähny ja laittaa älläkän pystyyn oikein kunnoola , mitä sit ??

Huh, melko sekasin ko tyyppi :/

Eräällä palstalla on sellainen viestiketju johon voi laittaa tavaroita joita lahjottaa. Yksi emäntä varasi tuotteen kahdesti, jota olin lahjoittamassa. Ensimmäisellä kerralla ei ottanut yhteyttä vaikka pyysin ja toisella kerralla velvoitti, että minun pitäisi raahata se hänelle. Jätin väliin ja nakkasin roskiin ko tuotteen.

Alkuperäinen kirjoittaja n:
Muuten ihan asiasta toiseen eiks toisen sähköpostiviestit oile salaisia eikä niitä saisi yleisesti jakaa muille toisen tietämättä.

Kohta se on tän ketjun nähny ja laittaa älläkän pystyyn oikein kunnoola , mitä sit ??

ei ne mitään salaisia ole, lähettäjä tai saaja saa ne julkistaa ihan rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikenlaisia vatipäitä on liikkeellä. Mun kaveri oli ostamassa autoa, soitteli ilmoituksia läpi. Yhdessä numerossa mies rupee huutaan, että vittu mä sulle mitään autoa myy ja muita solvauksia ja kirosi kuin mikäkin... No mitä hittoa ilmottelee autoonsa, jos ei halua myydä :/

No tässä tulis mieleen kans että jos joku on tehny kaverille källin ja pistny sen ilmon lehteen ja nyt sit porukkaa on soitellu siitä autosta niin saattais mennä hermot jos ei tajuu mistä on kyse.
Vaikka kin tosi ikävää kaverilles ei siinä mitään...

Yhteistyössä