Voihän kääk, tulee pitkä ja äidille työntäyteinen hiihtoloma, poitsulla kun ei ole tiedossa kuin yhdet kiekkotreenit koko viikolle. Sählytreenit peruttu kun koulu kiinni, luonnollisesti... Futistreenit ehkä ensi viikonloppuna mutta nyt viikolla ei siis yksiäkään treenejä. Kaverit tietysti kuka missäkin lomailemassa..
Mitähän kaikkea mä keksisin että ei kiipeä pitkin seiniä???
Uimaan voisi mennä jos tuo suostuu naistenpuolelle tulemaan, ikää siis 8-v. Luistelemaan vien toki jos säät suosivat. Mutta, mutta, elokuviin molempien lasten kanssa Risto Räppääjää katsomaan, mutta mitä muuta mä keksin.
Mies siis lähtee työmatkalle Kuopioon niin viihdytyksestä vastaan minä yksin.
Ja siis tuo meidän jätkänpätkä on tuollaista enemmän liikkuvaista sorttia joka pitkästyy helposti... Tyttö saa aikansa kulumaan heppatallilla, asuisi siellä jos saisi luvan.
Voihan ryökäle sentään!
Mitähän kaikkea mä keksisin että ei kiipeä pitkin seiniä???
Uimaan voisi mennä jos tuo suostuu naistenpuolelle tulemaan, ikää siis 8-v. Luistelemaan vien toki jos säät suosivat. Mutta, mutta, elokuviin molempien lasten kanssa Risto Räppääjää katsomaan, mutta mitä muuta mä keksin.
Mies siis lähtee työmatkalle Kuopioon niin viihdytyksestä vastaan minä yksin.
Ja siis tuo meidän jätkänpätkä on tuollaista enemmän liikkuvaista sorttia joka pitkästyy helposti... Tyttö saa aikansa kulumaan heppatallilla, asuisi siellä jos saisi luvan.
Voihan ryökäle sentään!