Tuksu taas lyönyt nyrkillä, ei ilmeisesti Tuksun seura kelvannut ja vintti pimeni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Swat"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Swat"

Vieras
Johanna Tukiaiselle syyte – muksi päätoimittajaa

Syyte on nostettu vireille Helsingin käräjäoikeudessa, jossa se käsitellään kirjallisessa menettelyssä ilman istuntoa.

Epäillyn pahoinpitelyn uhri on Alibin päätoimittaja, joka oli haastattelemassa Tukiaista viime syksynä. Päätoimittaja raportoi hurjasti päättyneestä juttukeikastaan lehden marraskuun numerossa.

Välikohtaus tapahtui, kun haastattelija ja haastateltava piipahtivat haastattelun jälkeen Helsingin hotelli Kämpin ravintolaan. Päätoimittajan kirjoittaman artikkelin mukaan hän oli kieltäytynyt, kun Tukiainen ehdotti samppanjalasillista ja Kämpiin yöksi jäämistä.

”Yhtäkkiä tapahtuu jotain yllättävää. Tukiainen nousee takapenkiltä, astuu kadulle ja tulee kohti toimittajaa. Sitten tulee nyrkistä. Tukiainen lyö haastattelijaa kasvoille. Sen jälkeen hän ottaa askeleita ja tulee kohti,” Alibi kuvaili.

Poliisi haki Tukiaisen. Alibin mukaan poliisiautosta kuului korkokenkien ääni, kun nainen potki ovea.

Tukiainen ei ole ainakaan toistaiseksi vastannut IS:n kommenttipyyntöön. Aiemmin kohublondi on kirjoittanut blogissaan, että hän vain ”läpsäisi kädellä”.

[QUOTE="joo";23383250]pelle mikä pelle, eikö olisi jo aika laittaa vankilaan jäähtymään.[/QUOTE]

Kuinka monta pahoinpitelyä saa tehdä ennenkuin joutuu linnaan ?

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a168478/seiska+selvitti+tassa+laavassa+arto+lansman+yopyi+luvatta/
3354_PETI560.jpg

[QUOTE="Swat";23383278]Mikäs tää Artsi oli ammatiltaan ?? Kun edes Tuksu ei sitä tiedä, kuka menee naimisiin jos ei tiedä edes äijän ammattia :D[/QUOTE]

Sähkömies

[QUOTE="Swat";23383329]Niinpä.[/QUOTE]

mieti ku se lähestyy nyrkki valmiina, mäjäyttää niin että rihkamasormukset uppoo kasvoihin. Se ei varmaan tajua, ettei se ulkopuolelle anna hänestä kuvaa minään väärinkohdeltuna viattomana prinsessana.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23383341:
mieti ku se lähestyy nyrkki valmiina, mäjäyttää niin että rihkamasormukset uppoo kasvoihin. Se ei varmaan tajua, ettei se ulkopuolelle anna hänestä kuvaa minään väärinkohdeltuna viattomana prinsessana.

Sairasta. Eihän tälläisiä naisia mikään tai kukaan pidättele, linnaan vaan ja ovi kiinni. Joku raja sentään.

Ja samaa huulipunaakin käyttävät, miksi ei arto voinut olla siellä poroja nussimassa vaan piti tunkea aikuis wannabepissiksen seuraan. paha mieli sen pissis arton puolesta. :(

Mä olen miettinyt että Tuksun olis oikeasti päästävä vankilan sijaan jonnekin psykiatriseen sairaalaan tms. Kun on niin selvästi psyykkisesti sairas, ei kykene mitenkään hahmottamaan ympäröivää maailmaansa vaan elää jossain omassa kuplassaan. Harhaiseksi voisin melkein sanoa.

Oikeasti hän vielä kerran tempaisee puukon ja iskee sen johon kuhun. Silloin on myöhäistä enää yrittää auttaa. Vaan pystyykö tuollaista sitten auttamaan, kun hän itse ei tajua sairauttansa. Vanhemmilla olis tässä rooli, mutta heitä ei taida kiinnostaa. Jos mun muksu heitäytyis tuollaiseksi, kyllä mä kynsin ja hampain yrittäisin hänelle apua saada. Toki saattaahan Tuksun vanhemmat jotain olla tehnytkin, siitä ei vaan lehdistö kerro.

Yhteistyössä