Tämä on paras (ai niin, en mä voikaan tietää, kun meillä vasta 11+ kk )Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Ne keittosuolatipat ja nenä friida toimii meillä moitteettomasti.
Mä en tämmöisillä myrkyillä kuivattais noin pienen limakalvoja, mutta jokainen tekee oman lapsensa kanssa mitä haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja SylWi Poloinen:Nasolin tipat tai sitten lasten otrivin. 1v-eteenpäin saa käyttää.
Eiköhän sunkin mukulas saa niitä myrkkyjä muualtakin ku muutamasta suihkauksesta nenäsuihketta...?Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Mä en tämmöisillä myrkyillä kuivattais noin pienen limakalvoja, mutta jokainen tekee oman lapsensa kanssa mitä haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja SylWi Poloinen:Nasolin tipat tai sitten lasten otrivin. 1v-eteenpäin saa käyttää.
Saattaapi saada juu, mut mä en noin pienenä ehdon tahdoin niitä tuuppaa suoraan limakalvoille.Alkuperäinen kirjoittaja höh:Eiköhän sunkin mukulas saa niitä myrkkyjä muualtakin ku muutamasta suihkauksesta nenäsuihketta...?Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Mä en tämmöisillä myrkyillä kuivattais noin pienen limakalvoja, mutta jokainen tekee oman lapsensa kanssa mitä haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja SylWi Poloinen:Nasolin tipat tai sitten lasten otrivin. 1v-eteenpäin saa käyttää.
Ja mä vasta hirvee oon, tungin eilen illalla 8 kk ikäselle nasolin sumutetta ku oli niin räkäinen....Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Saattaapi saada juu, mut mä en noin pienenä ehdon tahdoin niitä tuuppaa suoraan limakalvoille.Alkuperäinen kirjoittaja höh:Eiköhän sunkin mukulas saa niitä myrkkyjä muualtakin ku muutamasta suihkauksesta nenäsuihketta...?Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Mä en tämmöisillä myrkyillä kuivattais noin pienen limakalvoja, mutta jokainen tekee oman lapsensa kanssa mitä haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja SylWi Poloinen:Nasolin tipat tai sitten lasten otrivin. 1v-eteenpäin saa käyttää.
Kuten jo sanoin, ni jokainen saa tehdä oman lapsensa kanssa miten haluaa.
Ja mä oon kolmen kuukauden ikäiselle SR-virusta sairastavalle vauvalle käyttänyt Nasolin-tippoja LÄÄKÄRIN MÄÄRÄYKSESTÄ! Ja hengissä on lapsi edelleenAlkuperäinen kirjoittaja ss:Ja mä vasta hirvee oon, tungin eilen illalla 8 kk ikäselle nasolin sumutetta ku oli niin räkäinen....Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Saattaapi saada juu, mut mä en noin pienenä ehdon tahdoin niitä tuuppaa suoraan limakalvoille.Alkuperäinen kirjoittaja höh:Eiköhän sunkin mukulas saa niitä myrkkyjä muualtakin ku muutamasta suihkauksesta nenäsuihketta...?Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Mä en tämmöisillä myrkyillä kuivattais noin pienen limakalvoja, mutta jokainen tekee oman lapsensa kanssa mitä haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja SylWi Poloinen:Nasolin tipat tai sitten lasten otrivin. 1v-eteenpäin saa käyttää.
Kuten jo sanoin, ni jokainen saa tehdä oman lapsensa kanssa miten haluaa.
Mikä on SR-virus? Vai oliko kirjoitusvirhe?Alkuperäinen kirjoittaja ss:Ja mä oon kolmen kuukauden ikäiselle SR-virusta sairastavalle vauvalle käyttänyt Nasolin-tippoja LÄÄKÄRIN MÄÄRÄYKSESTÄ! Ja hengissä on lapsi edelleen