V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Millä mä saan sen kuriin???? Kaikki neuvot vastaanotetaan!
Ripaus silikonia hiuksiin, se auttaa![]()
lopeta tramboliinilla hyppely
Schwarzkopf Bonacure. Hiuksiin suihkutettava, kosteuttava hoitoaine.
Selvittää takut, kosteuttaa hiuksia, vie sähköisyyden. Todella hyvä tuote.
Kampaamokaupat myy tätä (esim hairstore).
Mun ohueen ja erittäin sähköiseen tukkaan talvella ihan bueno. Lapsen takkuuntuvaan ja paksuun luonnonkiharaan ainut tuote millä saa tukan selväksi.
Tätä ei sitten kannata suihkutella sillai että pääsee lattialle, laatat, muovimatto ja laminaatti muuttuu luistinradaksi... Aina pyyhkeen suojassa suoraan tukkaan![]()
Kiitos! Ostan tällä viikolla.![]()
Mä en viiti mitään kalliita litkuja ostella... Rasvaa käsiin ja kasvoille levittäessäni sipaisen voiteisilla käsilläni hiuksia (poninhäntäotteesta latvaan). Ei näytä rasvasille ku ei kilokaupalla lotraa ja taatusti halvempaa, kuin noi sähköisyydenpoistajat/takkujen selvittäjät. Kokeile niin yllätyt!![]()
En minkään. Hiuksille on omat tuotteensa.Kalliita litkuja?
Tuo hiuksiin suihkutettava hoitoaine josta aiemmin oli puhetta, maksaa 10-15 e ja säilyy pitkään.
Mikä kellekin sitten on kallista, itse en alkaisi mistään hinnasta kasvovoiteita laittamaan hiuksiin..
Tuon tuotteen nimi on Bonacure Moisture Kick, pelkkä Bonacure on tuon hoitolinjan nimi.
Sininen suihkepullo.