Tukka-apuja tyylitietoiset palstalaiset!! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Glorinha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Glorinha

Aktiivinen jäsen
07.09.2008
7 381
0
36
Mulla on klo. 11 kampaajalle aika, enkä tiedä mitä ihmettä teen tälle päälle.
Nyt on tumman ruskeat puoleen selkään pitkät hiukset ja haluaisin kunnolla muutosta. :D Ehkä radikaalistikin voisi lyhentää, kunhan vielä kiinni ne saa.

Mun kavot ovat kapeat ja otsa korkea. Otsatukka on kuitenkin poissuljettu.
Ehdotuksia? Auttakee palstatoverit! :D :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja ÄlytönÄänenvaimennin:
Täällä on ihan kivasti erilaisia malleja :) Reilua kerrostusta minäkin olin tarjoamassa :)
http://www.ukhairdressers.com/style/hairstyle_charts.asp

Kiitos! Tuosta ysistä tykkäsin. Mulla on poika pian 8kk eikä aina ehdi kauheasti laittamaan ja hiukan luonnonkihara, eli onkohan tuo sit aivan kamala, jos ei suorista?

Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
AJA KALJUKSI, se on kaunista

Voi et arvaa monestiko tuo on käynyt mielessä kun poika tukassa roikkuu kiinni! :D

No sittenhän sulla on hyvä syy ajaa kaljuksi. :D Voithan sitten tatuoida päälakeen vaikka mustekalan kuvan, siten, että lonkerot roikkuvat pitkin poskia ja niskaa, sekä otsaa

Alkuperäinen kirjoittaja ÄlytönÄänenvaimennin:
Täällä on ihan kivasti erilaisia malleja :) Reilua kerrostusta minäkin olin tarjoamassa :)
http://www.ukhairdressers.com/style/hairstyle_charts.asp

Kiitos! Tuosta ysistä tykkäsin. Mulla on poika pian 8kk eikä aina ehdi kauheasti laittamaan ja hiukan luonnonkihara, eli onkohan tuo sit aivan kamala, jos ei suorista?

saahan sen kiinni:D

AJA KALJUKSI, se on kaunista

Voi et arvaa monestiko tuo on käynyt mielessä kun poika tukassa roikkuu kiinni! :D

No sittenhän sulla on hyvä syy ajaa kaljuksi. :D Voithan sitten tatuoida päälakeen vaikka mustekalan kuvan, siten, että lonkerot roikkuvat pitkin poskia ja niskaa, sekä otsaa

:laugh: :laugh:

Yhteistyössä