V
vieras
Vieras
Meillä on 2 ihanaa ja toivottua lasta. Elämä on onnellista perhearkea. Mies on töissä pitkät päivät ja minä lasten kanssa kotona. Muuten asiat hymyilee, mutta minä tosiaan olen koko ajan lasten kanssa ja mies sitten iltaisin lisänä. Asutaan aika syrjässä, joten arjen ainoat ilot ovat leikkipuisto (jossa ei juuri kävijöitä) ja kauppamatkat. Välillä olen niin yksin, että itkettää... Lisäksi minun vanhemmat asuvat lähellä, mutta eivät ota lapsia esim. yökylään. Eivät ole koskaan pyytäneet emmekä ole itsekään.
Mua on ruvennut rassaamaan tämä tukiverkkojen puute. Olisi kivaa, jos edes JOSKUS pääsisimme kahdestaan jossain käymään. Miehen sukulaiset asuvat satojen kilsojen päässä. Ja ett´ä edes minä joskus pääsisin vaikka kauppaan yksin. Toki jaksan näin enkä ole masentunut. Välilllä oikein satuttaa, kun ystävä leuhkii sillä, kun hänen lapsensa on isovanhemmillaan joka toinen viikonloppu ja heillä aikaa bilettää.... En minä bilettämään halua vaan omaa aikaa ja rauhaa edes joskus puuronkeiton, siivouksen ja nukkumaanmenorumban keskellä.-
Onko muita tukiverkottomia?
Mua on ruvennut rassaamaan tämä tukiverkkojen puute. Olisi kivaa, jos edes JOSKUS pääsisimme kahdestaan jossain käymään. Miehen sukulaiset asuvat satojen kilsojen päässä. Ja ett´ä edes minä joskus pääsisin vaikka kauppaan yksin. Toki jaksan näin enkä ole masentunut. Välilllä oikein satuttaa, kun ystävä leuhkii sillä, kun hänen lapsensa on isovanhemmillaan joka toinen viikonloppu ja heillä aikaa bilettää.... En minä bilettämään halua vaan omaa aikaa ja rauhaa edes joskus puuronkeiton, siivouksen ja nukkumaanmenorumban keskellä.-
Onko muita tukiverkottomia?