Tukiperheistä

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
:(
Millaisilla kriteereillä tukiperhe myönnetään ja onko muita kautta saada tukiperhe kuin sossusta?olen nyt myös lukenut joitain keskusteluja tukiperheestä tulla suomi24 puolella ja joilleki oli käynyt sitten niin että lapset oli huostaanotettu kun olivat olleet tukiperheessä..?? Jäin vasta yh:ksi neljälle lapselle ja tuntuu että pää sekoaa.. emme ole väleissä lasten isän kanssa tällä hetkellä eikä minulla ole sukulaisia jotka voisivat välillä katsoa lapsiani. Jos joku saman kokenut voisi vastata minulle että miten on omalla kohdalla käynyt..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja..:
nyt on varmaan kirjautunu en oo ennen tätä palstaa käyttäny ni miten voi jutella yksityisesti?
Maximilliannan nicin alla näkyy oranssi kirjekuori, klikkaa sitä niin voit lähettää yksityisviestiä.
 
Mä oon yhen lapsen yh, pojan isä kuollut.
Mulla on ollut aikoinaan masennusta, samoin oli silloin kun tukiperhehakemus laitettiin vireille. Nyt jo saanut masennuksen pois taas.
Meille siis laitettiin tukiperhe hakuun 08 marraskuussa. 2010 tammi-helmikuussa poika oli ekaa kertaa tukiperheessä.
Luulen, et kriteerinä riittää ihan sekin, että jos on 4 lasta yksin hoidettavana ja omat voimavarat vähissä. Ota yhteys vaikka lastensuojelusosiaaliin.
Parempi se on, että itse hakee apua kuin se että tilanne menee niin huonoksi, että lapset viedään kokonaan pois.

Mulle voi myös laittaa yksityisviestiä :)

Tsemppiä! :hug:
 
äö
Sosiaalitoimisto ja Pelastakaa lapset järjestää tukiperheitä. Huostaanoton pelkoa ei todellakaan ole tukiperheen takia. Hae vain itsellesi ja lapsellesi apuja, niin jaksat!
 
jkjkjk
ei tukiperhe tarkoita sitä että et kykenisi lapsiasi hoitamaan! Se on sinulle vain lisävoimavaraksi! Meillä olleet tukilapset on juuri siitä syystä olleet, että yh äiti saa hetken hengähtää. On todella rankkaa pyörittää perhettä yksin, kannattaa pyytää apua, jaksatte sitten koko perhe paremmin, kun sinä jaksat paremmin! Voimia sinulle!
 
iitukka
niin oon tämmönen 10v tyttö ja mulla on kaks isoveljee kaks isosiskoo ja kaks pikkusiskoo tilda 1v ja fanni 5v niin ja mua kiusataan koulussa ni mun tykö käy semmosii pikku peukalosta kaks semmost tyyppii ja äiti on niin loppuun palanu mun ja fannin tappeluun niin tänään lääkärit käski äitin jäädä sairas lomalle niin meidät viädään johonki tukiperheeseen ni olisin halunnu tiätää jotain tuki perheistä
 

Yhteistyössä