Tukiliivi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aino
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aino

Vieras
Hei,
Asiani koskee odottamisen jälkeistä aikaa. Tällä palstalla varmasti on jo synnyttäneitäkin lukemassa.

Oletteko kokeilleet synnyttämisen jälkeen tukiliiviä, joka tukee vatsaa ja selkälihaksia. Väitetään, että imettämisestä yleensä aiheutuvat selkäkivut jäävät tulematta ja vatsa palaultuu synnytyksestä nopeammin kun tukiliivä käyttää? Onko kellään kokemusta.

Itse en ensimmäisen raskauden jälkeen käyttänyt mitään ja vatsa palautui hitaasti, mutta suunnilleen entisiin mittoihin. Yleensä toisesta raskaudesta vatsa ei enää palaudu yhtä hyvin ja siksi kiinnostaisi kuulla kokemuksia jos tukiliivistä oikeasti on apua?

Ja jos olette kokeilleet, niin minkämerkkisiä?

Kiitos ja hyvää juhannusta!

Minua kiinnostaa myös!! Olen itse käyttänyt Anita-tukiliiviä nyt reilun viikon verran ja se on auttanut todella paljon ainakin liitoskipuihin sekä ihan vain mahan kantamiseen :) Mutta miten sitten raskauden jälkeen? Oi tulkaa te viisaat kertomaan!!

Olen kuullut, että joissain maissa raskauden jälkeen suositellaan tukiliivin käyttöä ihan neuvolassa. Suomessa esteettistä puolta ei pidetä tärkeänä ja siksi tällaisesta ei puhuta. Täytyy itse selvittää. Kokemuksia olisi silti mukava kuulla :)

Laita Aino tämä keskustelu tuonne vauvanhoitopalstalle. Siellä on aiemminkin keskusteltu palautumisesta. Mä olen päättänyt ostaa jonkun liivin tms., mutta just merkki ja ostopaikka on ihan hakusessa. Synnytin sektiolla 3,5 viikkoa sitten.