Siis on kuulemma tyrkyttänyt itseään julkkikseksi jo vuosia (soittelemalla toimittajille jne.). Vasta Ile sai avitettua Johannan haaveen toteutumisessa.Alkuperäinen kirjoittaja v:Siis mitä tää tukiainen muuta tekee ku näitä "mallikuvia"? Tuliko julkisuuteen vaan sen ile-jutun takia vai oliko kenties ennen sitä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hälle sopis hienosti tummanruskeat hiukset
ja vähemmän rusketusta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hälle sopis hienosti tummanruskeat hiukset
ja vähemmän vaaleanpunaista huulipunaa.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ja vähemmän rusketusta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hälle sopis hienosti tummanruskeat hiukset
Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:Ihan hirvee lehmä. Olen sanaton
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:Täällä on aistittavissa voimakas ylemmyydentunne. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja kerttu:ja vähemmän vaaleanpunaista huulipunaa.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ja vähemmän rusketusta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hälle sopis hienosti tummanruskeat hiukset
Mukava joo voi olla.. fiksuudesta en niin tiedä, siis sellaisesta jonka minä käsitän fiksuksi.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:älkää nyt haukkuko, tiiä kuin mukava ihminen ...
mun miehen mielestä toi on erittäin ruma nainen ja omaa erittäin rumat tissit.. ja miestä lähinnä naurattaa ton ulkonäkö. onneksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hmm... yritin oikein katsoa noita kuvia ja löytää niistä jotain kaunista... katselin ja katselin... en löytänyt. Mut kaippa tuosta miehet tykkää, ainakin jotkut.