Tukiainen kaunisti itseään lisää;

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Siis kummat huulet nätimmät, ennen ja jälkeen...

nikki_cox_puffy_lips.jpg

herrajumala miten tämäki on menny pilaamaan ulkonäkönsä!!! :o

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
en uskalla edes avata linkkiä :attn:

"Kaunisti itseään lisää".
Kuinka voi jatkuvasti kaunistaa lisää ja lisää. Eikö siinä tule raja koskaan vastaan?!

Kuinka kaunis Tuksusta voikaan lopulta tulla. Häntähän on jo nyt niin paljon kadehdittu juuri hänen kauneutensa vuoksi. Millaiseksikohan hänen elämänsä nyt vielä muuttuu. Onko kaikki uusi kauneus sen tuoman lisärasituksen arvoista enää. Missä on siis se raja?

Olen ihan tyrmistynyt,onko tuo naine aivan sekasi?!
Sekö tekee ihmisestä toisen kataisen et molemmat omaa silarit,blondit hiukset ja muhkeat huulet.
Toinen näistä tyypeistä on tosin vähän vetänyt överiksi kaiken,eikä se oo tällä kertaa Pamela.
Pusuja seiskan lukijoille,,ja huulet tärräs.Sen vertaa niitä saanu pidettyä aisoissa.
Noi oli just sen näköiset et niiden välistä syntyy hetkenä minä hyvänsä lapsi,tai ainkin kaksoset.

Alkuperäinen kirjoittaja milla:
Ja nyt miehet vastaamaan, please!
Oikeesti, onko sexyä?

No kyllä tuossa ´00 kuvassa on paljon paremman näköinen kuin tuossa ´08 kuvassa.Ilmekin kyllä tekee paljon, mutta yleensäkään minkäänlainen turvotus ei ole nättiä naisessa.

Voi pyhä jysäys tota ämmää. Kuka sille jankkaa sitä et sen on kaunis ym, kun se itse tosiaan luulee niin? Eikö sen kavereistakaan kukaan, yksikään muka ole sitä mieltä et kaikki on pielessä päästä varpaisiin? Tyhmyydellä ei näköjään ole rajaa.. ihan pohjanoteeraus koko ihminen. Ja piti näköjään mennä sitten Martinaa matkimaan, eikös sekin tollaset tehnyt? ;) voi noita "haluan olla esillä" tyyppejä.

Yhteistyössä