Tukiainen kaunisti itseään lisää;

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis kummat huulet nätimmät, ennen ja jälkeen...

nikki_cox_puffy_lips.jpg

Ai kauhee... :X Mun mielestä tuon eukon kannattais ihan ensin laittaa päänsä ( sisäpuolelta ) kuntoon ja sitten muu kroppa + tehdä tuolle iholleen jotakin, ennen kun menee yksityiskohtiin. En minäkään mikään ruusunen ole, mutta ei mulla ole mitään tarvetta itsestäni korostaa jotain tiettyä osaakaan, joka ei muuten sovi kokonaisuuteen... Tai no seiskahan tuon kaiken varmaan järjesti ja kustansi, että sikäli surullista, että henkisesti epätasapainoista / epäkypsää ihmistä käytetään hyväksi. :(

Onkohan se Tiina Jylhä oikein ammattitaitoinen, kun tekee tollasta asiakkailleen? Siis tekeekö ne ihan kaikkea, mitä pyydetään? :o Sekö se oli ne Marttiinankin huulet pumpannut?

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Sensuellia. :xmas: Juuh... No. Ei mitään, ihan sama mulle. Onneksi en itse ole akvaariokala.

putosin :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

oi kamalaa... onhan se nyt esim. angelina joliella ihan eri asia noi huulet kun se on syntyny niien kanssa, toisin ku tuksu. *hirnahdus* :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Sensuellia. :xmas: Juuh... No. Ei mitään, ihan sama mulle. Onneksi en itse ole akvaariokala.

putosin :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

oi kamalaa... onhan se nyt esim. angelina joliella ihan eri asia noi huulet kun se on syntyny niien kanssa, toisin ku tuksu. *hirnahdus* :D

Jotenkin se Angelina vaan näyttää erilaiselta huuliensa kanssa. Noista laitetuista tulee melkein aina tosi oudot, varsinkin jos noin paljon laitetaan.

Yhteistyössä