Tukeva syöttötuoli?

Heippa,

Meillä on ollut lainassa Stokken TrippTrapp-syöttötuoli. Ollaan oltu erityisen tyytyväisiä siihen. Nyt kuitenkin tuolin oikea omistaja on palaamassa ja meidän pitää hankkia uusi tuoli.

Mielessäni on TrippTrapp - eli mistä saa hyvään hintaan - pääkaupunkiseudulla?


Lisäksi tuleeko jollenkin mieleen, kun olen myös nähnyt semmoisen pyöreämuotoisen muistaakseni kotimaisen (ei kuitenkaan Artekin) tukevan olevan syöttötuolin - kenen valmistama olisi? Se oli myös TrippTrappin tyyppisesti semmoinen joka "kasvaa lapsen myötä" - eli voi käyttää ihan aikuiseksi asti. :attn: En millään löytänyt kun yritin tuossa googlata sitä - enkä tietty nyt muista nimeä taikka valmistajaa...

Kiitos vinkeistä jo etukäteen!! :flower:
 
Me ostettiin viikko sitten Citymarketista (Turku) Bambino-merkkinen syöttötuoli. Siinä on sama idea kuin Tripp Trappissa, eli kasvaa lapsen myötä, mutta hinta oli vain 59 eur tarjouksessa. Normaalihinta 129 eur. Aito Tripp Trapp saattaa olla parempi, mutte eipä tuossakaan mitään vikaa olla vielä ainakaan havaittu. Aidot on käytettynäkin niin kalliita, et sen takia päädyttiin halvempaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 21:04 vieras kirjoitti:
http://www.seimi.fi/rinki.html

Haetkohan tätä...?
BINGO!! Juuri tuo syöttötuoli/jakkara!! Hienoa, kiitos!

Juu olen katsellut Huuto.netistäkin noita Tripp Trappeja ja toisinaan niitä siellä tosiaan näkyy, kuten myös HBL myyntipalstalla... Olemme vain nyt ulkomailla ja rajoitetun ajan kesällä Suomessa, joten täytyy katsoa jos onni käy? Olen vain jo varautunut että pitää pulittaa täysi hinta uudesta, mutta ovathan ne tosi pitkäikäisiä ja hyväksi todettu, joten kyllä se on varmasti sen arvoinen

Kiitos vaivannäöstä! :)
 

Yhteistyössä