*tukehtuu kahviin ja meinas siinä sivussa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TavisÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TavisÄiti

Aktiivinen jäsen
06.06.2008
2 436
0
36
lirahtaa pissatkin housuun* :laugh:

Lueskelin tässä aamuni ratoksi aloitukseni aikaansaamaa keskustelua :whistle: :saint:

Jos vaikka jatkossa sitten kun sanomisiani lainailette,niin käykääpäs kaivamassa ketjuista sanatarkasti ne kohdat, EIKÄ esimerkiksi niinkuin nimim. 'pöllö' tehnyt ketjussa: kaikki miehet pettää.

Toinen juttu, se että JOS minä JONKU mielestä syyllistän JOTAKIN henkilöä, niin myös silloin, OSOITTAKAA tekstistä SE KOHTA jossa SYYTÄN?!?

-kiitos ja kumarrus-

PS. Oli hienoa se että edes pikkuisen saitte keskustelua aikaiseksi, joskin ihan eri aiheesta kuin minä yritin :D

Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:
:D Tavis prkl.

ei tossa asiassa itsessään mitään vikaa mutta nyt sulle sataa pervojen yv:tä että laita ne pissiset pöksyt mulle postissa. :laugh: :x

Siinähn sataa, pitää ensteks kysästä ukolta josko saisinkin alottaa pikku bisneksen

:whistle: ;)

Kyse on varmaankin tästä: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1126857

Eipä mulla muuta sanottavaa ole kuin se edelleenkin, että anteeksipyyntöä harjotetaan aivan liian vähän ja yhtä vähän sitä anteeksipyytämistä arvostetaanki.

Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Tosiasiassa taisit saada aikaiseksi jollekulle todella pahan mielen.

Se oli aika ikävästi sanottu, se, että mieti mitä olisit voinut tehdä (kun toinen otti ja petti)

Osoita missä kohtaa sanoin noin?

no siis se kun sanoit että olisitko itse voinut tehdä jotain pettämisen ehkäsemiseksi tms..musta tuntuu että tavis äiti vaan heitti sen jutut..tajuamatta sitä että jollain on asiasta pahat ja arat arvet..ei voi tietää...esim jos tavisäiti olisi kysynyt multa saman niin olisi vastaanotto ollut erilainen..eli siis eioin paha

Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:
Kyse on varmaankin tästä: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1126857

Eipä mulla muuta sanottavaa ole kuin se edelleenkin, että anteeksipyyntöä harjotetaan aivan liian vähän ja yhtä vähän sitä anteeksipyytämistä arvostetaanki.

Totta tämäkin mutta minun kysymykseni nyynälle oli oikeasti vilpitön ja pientä verrattuna siihen mitä muut täällä tekivät sen jälkeen.

Nyynälle: Pahoittelut ja kuten sanoin, ei todellakaan ollut tarkoitus aiheuttaa mielipahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:

Se oli aika ikävästi sanottu, se, että mieti mitä olisit voinut tehdä (kun toinen otti ja petti)

no siis se kun sanoit että olisitko itse voinut tehdä jotain pettämisen ehkäsemiseksi tms..musta tuntuu että tavis äiti vaan heitti sen jutut..tajuamatta sitä että jollain on asiasta pahat ja arat arvet..ei voi tietää...esim jos tavisäiti olisi kysynyt multa saman niin olisi vastaanotto ollut erilainen..eli siis eioin paha

Mä nään kans asian just näin. Ruusa luki Taviksen kysymykseen vihjailun siitä että se ois Ruusan syy ensisijaisesti että on käynyt niin kuin kävi. Itse en ulkopuolisena sitä näin lukenut. En usko että Taviksen viesti oli kuitenkaan syyllistää. Aina saa kysyä, varsinkin kun ko. viestipinon alkuperäinen idea oli kysyä miten itse voisi olla parempi rakastaja. Sikäli kysymys oli asiayhteydessään täysin oikeutettu.

Mä en vaan ymmärtänyt mitä tuolla jutulla ajettiin takaa? Ok, siinä naisia syytettiin että vaativat mahdottomia eivätkä ole mihinkään tyytyväisiä.
Suomi on pullollaan naisia jotka eivät vaadi mitään, saavat paskaa niskaansa päivittäin, hoitavat lapset ja kodin yksin, käyvät siinä välissä duunissa, vailla kiitosta tai minkään näköisen positiivisen palautteen saamista.
Mutta hei eikös sun tarkoituskin ollut syyllistää että naiset voivat mennä itseensä kun eivät tajua antaa, antaa ja vielä kerran antaa. Ettei sitten ole ihme että miehet jättävät kun ei olla ymmärretty antaa tarpeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:

Mä nään kans asian just näin. Ruusa luki Taviksen kysymykseen vihjailun siitä että se ois Ruusan syy ensisijaisesti että on käynyt niin kuin kävi. Itse en ulkopuolisena sitä näin lukenut. En usko että Taviksen viesti oli kuitenkaan syyllistää. Aina saa kysyä, varsinkin kun ko. viestipinon alkuperäinen idea oli kysyä miten itse voisi olla parempi rakastaja. Sikäli kysymys oli asiayhteydessään täysin oikeutettu.

aamen, jokohan tämäkin asia olisi nyt saatu päätökseen ja kaikilla parempi mieli :)

Siis anteeksi nyt vain, mutta miten ihmeessä joku voi pahoittaa mielensä jostain anonyymistä nettikirjoituksesta? Kyllä saa olla aika herkkänahkainen ihminen kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mä en vaan ymmärtänyt mitä tuolla jutulla ajettiin takaa? Ok, siinä naisia syytettiin että vaativat mahdottomia eivätkä ole mihinkään tyytyväisiä.
Suomi on pullollaan naisia jotka eivät vaadi mitään, saavat paskaa niskaansa päivittäin, hoitavat lapset ja kodin yksin, käyvät siinä välissä duunissa, vailla kiitosta tai minkään näköisen positiivisen palautteen saamista.
Mutta hei eikös sun tarkoituskin ollut syyllistää että naiset voivat mennä itseensä kun eivät tajua antaa, antaa ja vielä kerran antaa. Ettei sitten ole ihme että miehet jättävät kun ei olla ymmärretty antaa tarpeeksi.

Osoita mulle kohta jossa syytän naisia/henkilö/ihmistä..?

No mitä ny äkkiä silmäilin tuon ketjun läpi, niin se mikään syyllistävä kysymys ollut. Se oli KYLLÄ (olen miettinyt) tai EN (ole miettinyt) -kysymys.
Ja se, että sanamuoto sattui olemaan just sama kuin mitä mies oli sanonut, oli vaan uskomattoman sattuma.

Koittakaa ny miustaa, että te kirjailette virtuaali-ihmisten kanssa. mä en usein edes katso kuka kirjoittaa (no on muutamat nikit joitten aloituksia en avaa), vaan luen vaan asian.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana tällä kertaa:
Siis anteeksi nyt vain, mutta miten ihmeessä joku voi pahoittaa mielensä jostain anonyymistä nettikirjoituksesta? Kyllä saa olla aika herkkänahkainen ihminen kyseessä.

no jollain on ehkä jotain tosi pahaa asian takana niin on sitten kolahtanut

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana tällä kertaa:

Jokaisella meistä on haavamme. Toiset niistä ovat ehtineet arpeutua, mutta jotkut voivat vieläverestää ja olla hyvinkin kipeitä. Tiedäthän, jos veistä kääntää haavassa, se sattuu. Myös henkisiin haavoihin, myös netissä.

vai oisko se ollut niin että ko nikki otti sen syytöksenä ? Taisi meinaan myöhemmin kirjoittaa, että häntä rupes vituttamaan kun exä oli sanonut samoilla sanoilla...joten kiehahti sen takia.

Alkuperäinen kirjoittaja jensku:

vai oisko se ollut niin että ko nikki otti sen syytöksenä ? Taisi meinaan myöhemmin kirjoittaa, että häntä rupes vituttamaan kun exä oli sanonut samoilla sanoilla...joten kiehahti sen takia.

Juu samaa mieltä, eipä se minun vikani ole mitä miehensä on sanonut.

Kauhea haloo siitä että yksi ihminen käsittää minun viesti väärin, kuinka minun pitää pyytää anteeks, jonka jo teinkin. Mutta SEN jälkeen että minua on perusteettomasti haukuttu pitkin iltaa?? :whistle: Missäs ne on nytten sitten sen viisaat "aikuiset" jotka huutelivat harmaana haista p*ska sun muuta?

Niin ja sitten kun minun sanottiin kirjoittavan provosoivasti... hmm...??? hmmm...??????
Niinkö? MINUN mielestäni hyvä aloitus sisältää ripauksen provoa, siitähän ne keskustelut syntyy. ;) :D

Yhteistyössä