tukea kiitos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lappi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lappi

Vieras
Tehen työkseni yö-vuoroja 13 yötä/kk.
Ruokapuoli yöllä on vaikeaa minulle. Syön 2 välipalaa ja yhden tavallisen ruoan + vettä 1l - 1,5l. Minulla on terveelliset ruokatavat, syön vihanneksia / hedelmiä 1-1,5kg /pv. Karkkia syön 1 viikossa, en syö suklaata, rasvattomat tuotteet ovat minun juttu.
Painoa pitäisi pudottaa ainakin 15kg. Juttu on se että yövuorolla elimistöni pelaa hullusti...minä lihon.....
Olen kokeillut painonv, mutta tällä kertaa se ei onnistunut( ennen yövuoroja vuosia aikaa laihdun 10kg) , vaikka sanottiin että kaikki pisteet pitää syödä myös yöllä, tein niin tarkasti...ja lihoin...
nyt pakkaa tulemaan stressi ja itku.
Seksikään ei maistu, koska tunnen olevani hyllyvä ihrakasa.. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Toi on muuten ihan totta! Elimistö alkaa renaamaan kun nukkumisrytmit on päin p:tä!

Liikutko paljon? saatko yli 8h unta vuorokaudessa?

Toi yli 8h pitäis kuulemma olla että elimistö ehtii korjaamaan "tekemänsä virheet" nukkumisen aikana.
Muistan kun äitini teki yövuoroja paljon, niin hänellä alkoi kuukautiset jotka kestivät 2kk! Anemia oli jo sitten valmis :/

Kai se johtuu sitten siitä että ihminen tarvitsee auringon valoa!
Kokeile apteekista saatavaa Sanasol monivitamiini liuosta joka sisältää kaikkia vitamiineja ja paljon d vitamiinia, sitähän saa auringosta.

Yhteistyössä