tukan leikkaus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pullahiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole edes yrittänyt ise. 1, 8 vee ikäinen poikani on käynyt 2 kertaa parturissa. Hienosti on mennyt molemmilla kerrolla. On saanut föönin tms kojeen tutkittavakseen.
Kiharaa ja karvaa on niin paljon, että on ollut pakko totuttaa jo pienenä em palveluun.
Minä kuulun äiteihin joista on mukavamman näköistä kun pojalla on lyhyt ja siisti tukka. Pitkät kiharat pikkumiehillä ovat ...hm...tyttömäisiä !? En tykkää. Mut makuasia = )

Mulla on tämmöinen Pirkka-niksi tukanleikkuuseen ellette ole vielä kuulleet, eli : laita maalarinteippi linjaan sille kohdalle mistä haluat leikata ja ala naksuttaa yläreunaa myöden...

Meidän lapsilla on ainakin niin liukkaat hiukset ettei ilman teippiä tulisi hommasta mitään. Lisäksi karvat jää kätevästi kiinni teippiin eikä jää leijumaan ilmaan/ kiinnity vaatteisiin :)

joo ja ostakaa hyvät ihmiset ihan tukanleikkuusaksia. ihan sittarista saa jo jonkinlaiset. noissa perusfiskarsseissa kun on sileä leikkuuterä niin hiukset luistaa karkuun ja tukasta tulee vino

kun hiustenleikkuusaksissa on pientä sahalaitaa joka lukitsee hiuksen kun sen leikkaa.

ei maksa maltaita ja saa paremman tuloksen. tota teippikikkaa meillä äiti pienenä harrasti.. ja hyvä tuli.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2005 klo 18:04 DIESELmom harmaana kirjoitti:
joo ja ostakaa hyvät ihmiset ihan tukanleikkuusaksia. ihan sittarista saa jo jonkinlaiset. noissa perusfiskarsseissa kun on sileä leikkuuterä niin hiukset luistaa karkuun ja tukasta tulee vino

kun hiustenleikkuusaksissa on pientä sahalaitaa joka lukitsee hiuksen kun sen leikkaa.

ei maksa maltaita ja saa paremman tuloksen. tota teippikikkaa meillä äiti pienenä harrasti.. ja hyvä tuli.

Löytyy kaikenlaisia "ammattisaksia" opiskeluajoilta... =)

meillä taas neidit istuvat kiltisti vierekkäin sohvanreunalla kun tukkaa on leikattu(jopa 3 kertaa ja varmaan 1-2cm kerrallaan) :wave:
tietty itteä aina jänskättää et koska se pää taas pyörähtää,mut onneks aika paikkoillaan on pysyny :D

mä oon kahdesti leikannu tytöltä (1v4kk) otsatukan kun roikkuu silmissä. Hyvin on onnistunu, ei oo tullu hirveää sahalaitaa vaik ilman apuja onkin napsittu. Noi hiussakset oiskin varmaan hyvät.

Yhteistyössä