Tuitelituuu, mitä teidän aamuun kuuluu? :)

Mä otan aamun rennosti levon kannalta (nyt on vuorostaan poika kipeenä ja koko yö valvottuna), lämmittelen takkaa ja sit jossain välissä meinaan pistää noi pyykit tuolta ojennukseen ja tiskivuorikin taitaa hipoa katonrajaa :D (ei mua oikeesti naurata)

Imuroida pitäis ja alottaa pennuille(kissanpennuille) taas matokuuri jotta saahaan tehosterokotteet annettua.

Haaveilemaanki pitäis ehtiä (en oo nykyään enää ehtinyt) ja vaikka pyyhkiä pölyt ja hoitaa kipiää lasta.

Mitäs te? Tässä aamun musiikkia :)
[video=youtube;hrFInmgDwlM]http://www.youtube.com/watch?v=hrFInmgDwlM&feature=share[/video]
 
"sivustaseuraaja"
Huomenta.

Otahan sinäkin rennosti, kun pienokainen kipeänä. Silloin saa itsekin ottaa rennommi ja siivota kerkiää paremmin myöhemmin.

Täällä lapset hoidossa. Itse olen sairaslomalla. Pyykkiä koneessa peseytymässä, sitä kyllä riittää pienten lasten kanssa :D Mutta sen verran teen kun pystyn, huonoa on liikkuminen sairauteni vuoksi.

Pakkasta liki -20 asteetta, hyrrr. Takkaan täälläkin tulet kohta laitan. Mutta sitä ennen kahvikupponen ja päivän lehti.

Mukavaa päivää ja paranemista kaikille pikkuisille ja isoillekin potilaille :)
 
"Ccc"
Sairaslomalla. Kuumetta 39 ja risat, joka paikkaa kolottaa ja yskä ihan hirveä. Ja koska teen osa-aikasta työtä iltaisin, niin yritän tässä jaksaa vielä kestää 3 vuotiaan uhmiksen tempauksia. Muuten menee ihan mukavasti.
 
Huomenia.
Saikulla minäkin, mutta ei mitään kremppoja.
Teinit kouluillaan ja eskarilaisen nouti äsken taksi.
5 v pelaa tietokoneella työhuoneessa ja mies toisella koneella tekee töitään.
Kotityöt tältä päivältä jotakuinkin tehtyinä ja lapsenlapsia odottelen hoitoon.
Onneksi tulevat. Muuten voisi päivä olla pitkä kuin nälkävuosi ilman mitään mielekästä tekemistä.

:)
 
"vieras"
Pitäisi alkaa pestä ja järjestää hiihtolomareissun pyykkejä ja matkalaukkuja... ihan kohta :) suksetkin vaativat huoltoa, mutta yhtäkkiä pakkasta onkin -15 joten odottelen että tuo puiden latvojen takaa kurotteleva aurinko ehtisi vähän korkeammalle lämmittämään, ennenkuin mennään ulos. Nukuin yöni hyvin joten kai tämä sitten on vain ma-aamun laiskotus, kun ei väsymystäkään voi syyttää :D
 
[QUOTE="Ccc";25803057]Sairaslomalla. Kuumetta 39 ja risat, joka paikkaa kolottaa ja yskä ihan hirveä. Ja koska teen osa-aikasta työtä iltaisin, niin yritän tässä jaksaa vielä kestää 3 vuotiaan uhmiksen tempauksia. Muuten menee ihan mukavasti.[/QUOTE]

Otahjan sinäkin erittäin rennosti. Itellä oli muutama viikko sitten kurkunpääntulehdus ja influenssa, eipä tullu tehtyä juurkaan mitään.
 
[QUOTE="sivustaseuraaja";25803015]Huomenta.

Otahan sinäkin rennosti, kun pienokainen kipeänä. Silloin saa itsekin ottaa rennommi ja siivota kerkiää paremmin myöhemmin.

Täällä lapset hoidossa. Itse olen sairaslomalla. Pyykkiä koneessa peseytymässä, sitä kyllä riittää pienten lasten kanssa :D Mutta sen verran teen kun pystyn, huonoa on liikkuminen sairauteni vuoksi.

Pakkasta liki -20 asteetta, hyrrr. Takkaan täälläkin tulet kohta laitan. Mutta sitä ennen kahvikupponen ja päivän lehti.

Mukavaa päivää ja paranemista kaikille pikkuisille ja isoillekin potilaille :)[/QUOTE]

Ei oikein auttas maata kun on oltu nyt jatkuvasti kipeänä ni alkaa siivous riistäytymään käsistä, mutta se tehdään mitä jaksetaan ja loppu aika sit luetaan vaikka satuja, se meinaan on sekä lasten että äitin lempipuuhaa :)
 
"Piika-äiti"
Vähän töitä, noin vartti, tuli tehtyä.
Mies keittää tuolla kahvia ja lehtikin odottaa.
Lapset aamupalalla.

Ihana nukkua pitkään, ei ollut kiirettä mihinkään ja herättiin siis ihan äsken.
 
pyhpah
Tyttö 4v heräs jo klo 6 ja mä oon vieläkin silmät ristissä XO
pitäs jaksaa jotain tehdä kuten tiskata,imuroida,pyykätä mutta kun on niin vetelä ja tympiinyt olo niin en saa mitään aikaseksi.....puhelinkin rikki niin en saa kehenkään yhteyttä:/
jospa se päivä tästä vielä iloksi muuttus....
 
"Mie"
Kaksoset kipeinä molemmat.. :( odottelen lääkäriltä soittoa, että tullaanko uudestaan, perjantaina käytiin viimeksi. Onneksi eileen siivosin, joten tää päivä taitaa mennä sohvalla lököillen ja muumimaratoonia katsellen :)
 
"heip"
Täälläkin toinen lapsi toipilaana, ei ollu äsken kuumetta, toivottavasti ei enää nousekaan. Pari päivää piteli 38 asteessa. Mä sain uuniin tulen ja tän päivän suunnitelma on pestä pesuhuone ja sauna. Oon raskaana ja elo välillä hankalaa, ni ton suurempia tavoitteita ei voi ottaa :D Huone kerrallaan ku siivoo ni ei täs mee ku viikko! Sit voiki alottaa alusta, ni ei käy elämä tylsäksi näin äitiyslomalla ;)
 
Kepsis
Tulinpa vähän pyörähtelemään ennen kauppaan menoa, tuli taas todettua että ääliöharmaat taas vauhdissa, ei menetä mitään kun käy nykyään vaan pari kertaa viikossa kirjoittelemassa.
 
IhanaValo
Huomenta!

Just vasta jaksoin sängystä ylös, varmaan tunnin-pari pyörin koiranunta täs kun lapset kattoivat jo ohjelmia ja juoksentelivat välillä kainalossa käymään..ja taas leikkimään.
Iltavuoroa tänään, mies lasten kanssa vapaalla. Mies menee ke töihin, ja sovitetaan vuorot niin että lapset sais olla tän viikon vapaalla.
 
"hyvin" nukutun yön jäljiltä ( heräilin kahden tunnin välein syöttämään vauvaa ):snotty: söin rauhassa aamupalan ja vauvan nukahdettua uudelleen kävin suihkussa ja jossain vaiheessa tässä parin tunnin sisään pitää käydä työpaikalla näyttämässä jälkikasvua :)
muutoin olis kotona pientä siistimishommaa ja ruuanlaittoa vauvan tahtiin tietenkin :D
 
"Anna"
Vapaalla ollaan pojan kanssa. Mies töissä koko päivän. Siivotaan tässä jonkun verran ja sitten iltapäivällä ystäväni tulee ulkoilemaan ja kylään tenavansa kanssa. Kiva nähdä häntä pitkästä aikaa.
 

Yhteistyössä