Tuijottaako mies muita?

  • Viestiketjun aloittaja helle
  • Ensimmäinen viesti
lady of the lake
Ei tuijottele muita naisia,mikä ei poissulje sitä etteikö erottaisi ympärillään hyvännäköisiä kissoja :) Meillä ei kummallakaan ole harhakuvitelmaa etteikö meitä kumpaakin paremman näköisiä- tai kroppaisia ihmisiä olisi olemassa.Aivan samalla tavalla minäkin näen ympärilläni hyvännäköisiä miehiä.Pointti onkin siinä,että olemme valinneet toisemme elämänkumppaneiksi täysin muilla perusteilla.Ja toisekseen kummallakaan meistä ei ole mitään halua loukata toisiamme...
 
Näin meillä
Alkuperäinen kirjoittaja voi mammat:
voi luoja...kaikki pitää ukkojaan niin jumalina täällä ja ylistetään aina että "ei se oo ikinä edes vilkassu puolta sekuntia toista naista" OIKIASTI ei ne miehet silmät kiinni kävele tuolla, aivan varmasti jokainen joka näkee upean naisen kiinnittää siihen huomonsa.

Saa katsoa, tottakai! Just täällä puhutaan miehen kanssa tästä aiheesta ja nauretaan tiukkapipoille. Mutta katsominen ja törkeesti tuijottaminen on vähän eri asia. Katsoa saa, mutta hyvän maun rajoissa. :)
 
Ihana tuo katsoa SAA, mitä jos ei edes halua? Kaikki kun ei halua, mulla ei vähääkään kiinnosta millainen peppu jollain miehellä /naisella on. Sama virka sillä reiällä on, oli se sitten millaisissa kuorissa tahansa...
 
ei tuijota. tuli tuosta just mieleen yks kerta ku olin tyttöä käyttämäs uimassa ja oltiin ihan siinä ranta vedessä.Niin siihen tuli perhe: äiti,isä ja kaks alle 3v lasta.tää äiti riisu itsensä uikkarisilleen ja pulikoi lasten kans siinä matalikossa ja ukko istu pyyhkeen päällä. Kohta sieltä vedestä nousi 3 nuorta,oisko jotai 16 vuotiaita tyttöjä, bikinisilleen olivat, ni tää ukko seuras niitä silmä tarkkana ku ne tuli rantaan ja ne viel käveli sen ukon vierestä ni se ihan käänty perään katsomaan näitä tyttöjä ja oma nainen seisoo siinä metrin päässä ja seuraa tilannetta!!Tuo oli mun mielestä jo aika törkeetä! |O ihan pisti vihaksi sen naisen puolesta. :/
 
munkin
mies on näitä tuijottelijoita.. ja muutaman kerran tehnyt mieli antaa litsari kun ei tajua. oltiin sitten kaupassa ja ukko käveli mun perässä, menin muksun kanssa kärryillä. puhuin sille siinä jotain ja käännyin kattoon ni prkle se oli jäänyt kurkkiin hyllyjen väliin eikä kuullu tai nähnyt mua ollenkaan kun siellä oli isorintainen nainen.. fiksu mies.. ja kyllä itellä oli taas pikkasen kenkkumainen fiilis sen jälkeen..:(
 

Yhteistyössä