Tuijottaako mies muita?

  • Viestiketjun aloittaja helle
  • Ensimmäinen viesti
helle
Vihellysketjusta tuli mieleen. Tuijottelevatko miehenne muita naisia pitkään, vaikka itse olette vieressä ja miten ne muut naiset siihen reagoi? Etenkin jälkimmäinen on kiinnostavaa ;).

Mun mies saattaa moukkamaisesti tuijotella muita naisia, mutta myös miehiä. Yleensäkin ihmisiä. Olen joskus huomauttanut, että et viitsisi tuijotella noin, se on epäkohteliasta. Siis tuijottaa sekä rumia, että kauniita naisia. JOSKUS se on noloa! Joskus tunnen mustasukkaisuutta, joskus en. Joskus harmittaa, koska vastapuoli saa tuijottelusta niin herkästi väärän käsityksen. Joskus ei harmita. Se on ihan tilannekohtaista...

Fiksuimmat tuijottelun kohteet eivät ole huomaavinaan, tyhmimmät alkavat tuijotella takaisin. Eilen esimerkiksi lentokentällä yksi nainen punastui, ja alkoi heti hädissään pussailla oman miehensä kanssa - kai osoittaakseen kenelle kuuluu. Koin sen nolona. Naisella oli löysät reisitaskuhousut, eccosandaalit ja virttynyt teepaita... Oli vaikea olla mustis, mutta nolotti...
 
Ukko on niin huomiokyvytön, että vaikka mikä missi tulisi nakuna syliin niin ei vielä tajuaisi edes katsoa - ihan oikeasti ei huomaa koskaan mitään, ketään, missään....mekin jos ollaan kaupassa näköetäisyydellä niin ukko soittaa ja kysyy "missä olette?"
 
PahaSilmä
Ei tuijota. Luulisi, että sinua nolottaisi miehesi puolesta, jos se ei tajua olla tuijottamatta. Oli se tuijotettava minkä näköinen tahansa, niin mun mielestä tuijottaminen on noloa.

Minä koen tosi vaivaannuttavana, jos jonkun toisen naisen mies tuijottaa minua. Normaalia katsomista en edes huomaa, kun minulla on niin huono näkö enkä käytä laseja. Tuijotuksesta tulee tunne, että minua arvostellaan. toisaalta tulee sääli sitä naista kohtaan, kenen kanssa tuijottelija liikkuu.
(en ole ruma)
 
Kyllä se tuijottaa. Tai no tuijottaa on väärä sana, katsoo pitkään. Pidempään kuin yleensä. Mutta ei tasan ääneen sitä myönnä. :D :D
Toisaalta se että vielä myöntäisi olisi ehkä viimeinen niitti... :ashamed:
 
PahaSilmä
Meillä on miehen kanssa semmonen vitsi, että sanotaan toiselle, että "MIKS SÄ KATOIT TOTA!! MÄ NÄIN ETTÄ KATOIT! KUKA SE ON!! PETÄT MINUA!!

:D Meistä kumpikaan ei tuijota, koska se on loukkaavaa puolisolle, sekä myös sille, ketä tuijotetaan ja usein vielä tämän tuijotettavan puolisolle.
 
Alussa kun oli vielä "kouluttamaton" tuijotteli niin et pää käänty aina kun kaunis nainen käveli ohi. Silloin tuli laukusta päähän.. :kieh:

Sittemmin sovimme, että tietty saa katsoa mut voi katsoa silleen vaihvihkaa ja sovimme ns. 1 sekunnin säännön. Nyttemmin ukolla on näkö huonontunut ja optikollekkin on jo aika tilattuna. Nyt tuijotus kestää pitempään ja laukusta tulee taas päähän. Hän kertoo miten ensin pitää tarkistaa onko vastaan tuleva mies vai nainen, sen jälkeen onko kaunis vai ei.. ja sen jälkeen vasta voi tuijottaa joten sekuntti ei huononäköisenä riitä..heh..
mutta odota kun silmälasit saa takaisin niin sitten sekunnin sääntö tulee taas voimaan..

Itsekin joskus tuijottelen kauniita miehiä ihan vain tahallani toista ärsyttääkseni ja onkin kiva huomata kun toinen vieressä "katoitko just tuon miehen pyllyä??" :LOL:

Mutta mielestäni katsoa saa, mutta koskea ei.. Tietenkään ei ole kiva jos katsoo ja kuola valuu.. Pikaisesti voi vilaista..Kauniita ihmisiä on kiva katsoa.
 
helle
Voi hemmetti, nyt olen kade! Teillähän on fiksuja miehiä :eek:! Olen minäki sanonut, että tuijottele kuule mieluummin silloin kun en minä ole paikalla, se on silloin ihan se ja sama! Mutta kun on itse vieressä, se on tosiaan joskus kiusallista...! Enkä minäkään koe mikään rumilus olevani :eek:.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Ei tuijota. Luulisi, että sinua nolottaisi miehesi puolesta, jos se ei tajua olla tuijottamatta. Oli se tuijotettava minkä näköinen tahansa, niin mun mielestä tuijottaminen on noloa.

Minä koen tosi vaivaannuttavana, jos jonkun toisen naisen mies tuijottaa minua. Normaalia katsomista en edes huomaa, kun minulla on niin huono näkö enkä käytä laseja. Tuijotuksesta tulee tunne, että minua arvostellaan. toisaalta tulee sääli sitä naista kohtaan, kenen kanssa tuijottelija liikkuu.
(en ole ruma)
:wave:
 
PahaSilmä
Sen kyllä huomaa, että tuijottaako joku ihan tavan vuoksi vai kuola valuen. Mutta silloin tulee paha mieli, kun joltain mieheltä meinaa pää ruuvautua irti vaikka vieressä kävelee oma nainen. Nainen siinä sitten yrittää olla, kuin ei huomaisikaan, jotta säilyttäisi arvokkuutensa jotenkin.

joskus tuijottaminen tuntuu pahalta, kun tulee olo, että olen niin ruma, että kaikkien on pakko katsoa. :/ Varsinkin silloin, jos mies ja nainen katsovat molemmat ja puhuvat minusta. Se tuntuu suorastaan kiusaamiselta. Onneksi se ei ole yleistä.
 
ellukka1
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Sen kyllä huomaa, että tuijottaako joku ihan tavan vuoksi vai kuola valuen. Mutta silloin tulee paha mieli, kun joltain mieheltä meinaa pää ruuvautua irti vaikka vieressä kävelee oma nainen. Nainen siinä sitten yrittää olla, kuin ei huomaisikaan, jotta säilyttäisi arvokkuutensa jotenkin.

joskus tuijottaminen tuntuu pahalta, kun tulee olo, että olen niin ruma, että kaikkien on pakko katsoa. :/ Varsinkin silloin, jos mies ja nainen katsovat molemmat ja puhuvat minusta. Se tuntuu suorastaan kiusaamiselta. Onneksi se ei ole yleistä.
peesaan tätä, miksi sä osaatkin sanoa kaiken niin hyvin ja just kuin mun suustani? :)
 
PahaSilmä
Reaktioista, että usein hymyilen vastaan, jos miehellä ei ole naista mukana, eikä ole liian tungetteleva tai ahdistava katse. Jos on liian ahdistavaa, niin menen miehen kainaloon, koska minulle tulee turvaton olo. Jos nainen on mukana, olen kuin en huomaisi, koska en halua olla asiassa millään tavalla osallisena.
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Sen kyllä huomaa, että tuijottaako joku ihan tavan vuoksi vai kuola valuen. Mutta silloin tulee paha mieli, kun joltain mieheltä meinaa pää ruuvautua irti vaikka vieressä kävelee oma nainen. Nainen siinä sitten yrittää olla, kuin ei huomaisikaan, jotta säilyttäisi arvokkuutensa jotenkin.

joskus tuijottaminen tuntuu pahalta, kun tulee olo, että olen niin ruma, että kaikkien on pakko katsoa. :/ Varsinkin silloin, jos mies ja nainen katsovat molemmat ja puhuvat minusta. Se tuntuu suorastaan kiusaamiselta. Onneksi se ei ole yleistä.
peesaan tätä, miksi sä osaatkin sanoa kaiken niin hyvin ja just kuin mun suustani? :)
Jos me ollaan astraaliveljiä? :snotty:
 
helle
Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:
Alussa kun oli vielä "kouluttamaton" tuijotteli niin et pää käänty aina kun kaunis nainen käveli ohi. Silloin tuli laukusta päähän.. :kieh:



Itsekin joskus tuijottelen kauniita miehiä ihan vain tahallani toista ärsyttääkseni ja onkin kiva huomata kun toinen vieressä "katoitko just tuon miehen pyllyä??" :LOL:

quote]

Meilläkin voi olla kyse osittain siitä, etten ole osannut "kouluttaa" äijjää. Olen pelännyt "mustasukkaiseksi" leimautumista, nääs! Pakko kai se silti on alkaa enemmän huomautella, jos aikoo saada oppia perille! Sekunnin sääntö kuulostaa hyvältä, mutta meillä siihen on kyllä vielä valovuosi matkaa :D.

Täytyypi tunnustaa, että olen minäkin "kostoksi" tuijotellut muita miehiä tällaisten megatuijotusten jälkeen. Lentokentällä otin kohteeksi kivannäköisen japsimiehen ja tunsin nautintoa, kun mies huomasi tuijotteluni. Mutta eipä kommentoinut ;).
 
ellukka1
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Reaktioista, että usein hymyilen vastaan, jos miehellä ei ole naista mukana, eikä ole liian tungetteleva tai ahdistava katse. Jos on liian ahdistavaa, niin menen miehen kainaloon, koska minulle tulee turvaton olo. Jos nainen on mukana, olen kuin en huomaisi, koska en halua olla asiassa millään tavalla osallisena.
kerran mun odotellessa linja-autoasemalla oulussa linkkuja, siinä oli pariskunta jotka suutelivat ja koko suutelun ajan se mies aina katsoi minua, nainen ei aluksi huomannut mitään sitten kun huomas että mitä se äijä tekee niin hirveen huudon kanssa lähtivät sieltä pois, toivottavasti eivät myöhästyneet linkusta :/
 
ei jaksa kirjautua
Kyllä se toisinaan pitkään heitä katselee, mutta kyllä on saanut kuullakin siitä. Ja saa kyllä kuulla vastaisuudessakin kun niin tekee. Minä en sitä hyväksy enkä aio sietää!
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Reaktioista, että usein hymyilen vastaan, jos miehellä ei ole naista mukana, eikä ole liian tungetteleva tai ahdistava katse. Jos on liian ahdistavaa, niin menen miehen kainaloon, koska minulle tulee turvaton olo. Jos nainen on mukana, olen kuin en huomaisi, koska en halua olla asiassa millään tavalla osallisena.
kerran mun odotellessa linja-autoasemalla oulussa linkkuja, siinä oli pariskunta jotka suutelivat ja koko suutelun ajan se mies aina katsoi minua, nainen ei aluksi huomannut mitään sitten kun huomas että mitä se äijä tekee niin hirveen huudon kanssa lähtivät sieltä pois, toivottavasti eivät myöhästyneet linkusta :/
Hyi, ehkä inhottavinta mitä voi tehdä. :eek:
 

Yhteistyössä