Tuhruvuoto ja kivut vkolla 10.

Tämä on niitä kysymyksiä, mihin aina löytyy "joo mulla oli sama ja nyt tuossa vieressä tuhisee pieni käärö, eli ei tarvii huolestua" ja "mulla enteili alkanutta keskenmenoa" -vastauksia. Eli tyhjentävästi tuskin kukaan osaa vastata, käytännössä tuo voi olla täysin harmitonta tai merkitä jotain vakavampaa.

Kuitenkin omasta puolestani pitää sanoa, että rv12 asti kärsin itse vaihtelvista kivuista, ihan kuin menkkajomotusta, mutta hieman vähäisempää. Veristä tuhrua tuli useampaan otteeseen, mutta edelleen ollaan raskaana ja viikkoja jo 20+3. Sanon nyt vielä tämänkin, että ne menkkamaiset jomotukset ja verinen vuoto ovat aika yleisiä alkuraskaudessa, vaikka tämän tiedon jo varmasti olet muualtakin löytänyt.

Tsemppiä sinne, toivon, että kaikki menee parhain päin ja murehdit turhaan:heart:
 
Kiitos vastauksesta. Selailinkin muita foorumeita ja monenmoista tuli vastaan. Tahtoo unohtua nämä asiat kun esikoinen 4v. Varmasti helpottaa sekin kun pääsee pian ensimmäiseen ultraan ja selviää onko siellä ketään..:)
 

Yhteistyössä