tuhrusta, menkoista ja raskaudesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lyyli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lyyli

Vieras
eilen päivällä tuli tuhrua vähän, eli jäi paperiin pyyhkiessä mutta ei housuihin. sen jälkeen ei mitään. siis yhtään mitään. tänään aamulla raskaustesti nega. kp nyt 27/26-28. nyt koko ajan ootan, että tulis nyt jotain tuolta alapäästä. vai oiskohan sitä kuitenkin raskaana ja herkkä testi ei kuitenkaan vielä näyttänyt...

Todennäköisesti sulla on menkat alkamassa.. Mulla tosin alkanut nämä molemmat raskauden tuhrulla, tämän hetkisessä tulee vieläkin välillä vaikka huomenna alkaa "jo" 9.raskausviikko (no tässä raskaudessa on pieni mahdollisuus että toinen vauvoista on mennyt kesken). Ja molemmista olen tehnyt raskaustestin 3-4 päivää tuhrun alkamisen jälkeen: ekassa oli toooosi haamu ja tässä toisessa oli melko selvä plussa.

kiva, kun vastasit :)
kyllä mulla on vahva tunne, että menkat ne alkaa. monesti juuri tuhrullahan ne alkaa, mutta ei tosiaan näin että tulee vaan parin tunnin ajan ja sitten ei mitään. nyt siis jo about 30 tuntia ettei yhtään mitään. sitä vaan alkaa ajattelemaan ja elättelemään toiveita, vaikka negan aamulla teinkin....

Poppeliini, teitkö plussatestin siis 3-4 päivää tuhrun jälkeen ja et ennen sitä testannut?
voi harmi, kun en muista 7 vuoden aikaisia aikoja kun tuhrua tuli muistaakseni kerran ja ei muuta ja olin raskaana. ei voi muistaa, että milloin tein testin :(

Yhteistyössä