tuhoon tuomittu rakkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastunut

Vieras
Olen vajaa kolmekymppinen nainen ja suinpäin ihastunut/rakastunut mieheen..mieheen joka on täyttänyt tänä vuonna 50 vuotta.
tätä ihastusta kestänyt muutaman kuukauden ja tunteistani olen tälle kohteelle kertonut.
Hän selvästi ihmettelee ja kummeksuu asiaa mutta on kuitenkin valmis tapaamaan ja viettämään aikaa yhdessä.
olen sanonutkin hänelle ettei stressaa eikä miettisi ikääni vaan että katsotaan onko meillä kivaa ja että elämästä pitää ottaa kaikki irti.

tiedän ettei suhteemme voikaan kehittyä ns naimisiin meno/lastenteko asteelle mutta onko väärin tai teidän mielestä hirveää pitää kivaa paljon itseään vanhemman miehen kanssa? Hän on charmikas ja sitä vetovoimaa löytyy.

kellään kokemuksia vastaavanlaisesta ikäerosta jne?

Olen 31 ja mies 47 ja yhdessä oltu kohta 3-vuotta. Yhteinen vauva tulossa. Miehellä ennestään isoja 26-14-lapsia ja mulla 12 ja 6-v, joten hyvä uusperhe kasassa. Meillä ikäero ei tunnu. Ihanan turvallinen aikuinen mies

Ihana kuulla etten ole ainoa!
olen miehelle sanonut etten voi tunteilleni mitään,hän selvästi epäröi muttei kuitenkaan tyrmää.
hankalan tästä tekee vielä Se että olemme samassa työpaikassa..
tein selväksi että asia saa luvan jäädä työpaikan ulkopuolelle,siitä saattaisi tulla turhaa porua ympäriinsä..
niin järkyttävän ihanaa :)
toivotaan että tämä onnistuu

[QUOTE="aloittaja";29385983]Ihana kuulla etten ole ainoa!
olen miehelle sanonut etten voi tunteilleni mitään,hän selvästi epäröi muttei kuitenkaan tyrmää.
hankalan tästä tekee vielä Se että olemme samassa työpaikassa..
tein selväksi että asia saa luvan jäädä työpaikan ulkopuolelle,siitä saattaisi tulla turhaa porua ympäriinsä..
niin järkyttävän ihanaa :)
toivotaan että tämä onnistuu[/QUOTE]

Ihana kuulla ettet ole ainoa? No voi herran tähden. Maailmahan on täynnä sitä, että vanhat miehet nappaavat nuorempia naisia petipuuhiin. Jotkut ottavat jopa vaimoksi jne. Etenkin rikkaammat miehet tekee näin kun tiettyjä naisia on helppo napata.

Siis tämmönen menohan on enemmän sääntö kuin poikkeus. Ihan meidän presidentistä alkaen. Ja samahan oli Lipposella aikoinaan ja aika monella muullakin...