Tuhmien puhuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tykkää yhtään.

Eikä tarvitse tykätäkään vaikka se tarkoittaakin sitä että miehen on siitä pidättäydyttävä ja jos se tuntuu mahdottomalta etsiä uusia akka.

Tykkäisin todella, mutta kukaan ei koskaan puhu. Ajat sitten vaan yksi poikakaveri saatto huoritella, mutta teki sitä kyllä muuallakin ku sängyssä. :x

Tykkäisin jos sanottaisiin huoraksi tai nartuksi tai vastaavaa, ja vedettäs vaikka tukasta. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Barbariuz:
Mä luulen että meillä emäntä luultavasti repeis ihan järjettömään nauruun jos mä rupeisin sille rivouksia huuteleen lakanoiden välissä :laugh:

:D Aina ootte lemmiskelleet hellästi hiljaa ja yhtäkkiä alat laukomaan saatanan huoraa.. liukasv:sta narttua..kokeile? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mä luulen että meillä emäntä luultavasti repeis ihan järjettömään nauruun jos mä rupeisin sille rivouksia huuteleen lakanoiden välissä :laugh:

:D Aina ootte lemmiskelleet hellästi hiljaa ja yhtäkkiä alat laukomaan saatanan huoraa.. liukasv:sta narttua..kokeile? :laugh:

Meille kävi kerran noin.. Rauhallinen ja kiltti poikakaveri. Aina hellä ja mukava tyyppi. Kerran olin ottamassa suihin ja mies rääkäisee "ime huora imeeee". Repesin!

Alkuperäinen kirjoittaja M:

Meille kävi kerran noin.. Rauhallinen ja kiltti poikakaveri. Aina hellä ja mukava tyyppi. Kerran olin ottamassa suihin ja mies rääkäisee "ime huora imeeee". Repesin!

*kops* :laugh:

muistan erään kerran ku oli herkkä hetki yhden häiskän kans.. siinä sitte halailtii sun muuta.. no tositoimissa siinä.. sit tää yhtäkkiä kesken hellän "panemisen" huus mulle mä panen sut huora hengiltä :o :laugh: mä en voinu ku jostai syystä nauraa. Jätkällä ei enää seissy sen jälkee ja eipä me monesti enää tuon jälkee nähty :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja viekku:
muistan erään kerran ku oli herkkä hetki yhden häiskän kans.. siinä sitte halailtii sun muuta.. no tositoimissa siinä.. sit tää yhtäkkiä kesken hellän "panemisen" huus mulle mä panen sut huora hengiltä :o :laugh: mä en voinu ku jostai syystä nauraa. Jätkällä ei enää seissy sen jälkee ja eipä me monesti enää tuon jälkee nähty :whistle:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mä en niinkään kaipaa mitään huoritteluja tms mutta sellanen tietty tyyli iskee =) Pitää tietää mitä tekee kyl. Muuten tulee nauru :D

No kerro jotain sanoja esim? :p

No hmm. Ei mitään yksittäisiä sanoja... Siis jo se, että se toinen kertoo mitä nyt tehdään saa aikaan värinöitä :D Sellanen käskeminen ja komentelu ja kertominen. Tai että pyytää mua sanomaan mitä on tekeillä tai mitä mä haluun :ashamed: :saint: :D Vaikee selittää.

No hmm. Ei mitään yksittäisiä sanoja... Siis jo se, että se toinen kertoo mitä nyt tehdään saa aikaan värinöitä :D Sellanen käskeminen ja komentelu ja kertominen. Tai että pyytää mua sanomaan mitä on tekeillä tai mitä mä haluun :ashamed: :saint: :D Vaikee selittää.

Juu, se on kyllä hyvä jos mies käskee niissä puuhissa.. vähän niin kun "alistaa" vaikkei mistään sadomasokismistä olekaan kyse.
Miehen "kuuluu" ottaa nainen eläimellisesti ja naisen vikistä ja totella.. :p
(muussa elämässä sitten toisinpäin, tietty) :D

Juu, se on kyllä hyvä jos mies käskee niissä puuhissa.. vähän niin kun "alistaa" vaikkei mistään sadomasokismistä olekaan kyse.
Miehen "kuuluu" ottaa nainen eläimellisesti ja naisen vikistä ja totella.. :p
(muussa elämässä sitten toisinpäin, tietty) :D

Tietty :D

joo ei muuta kun naiselle lateksia pintaan ja suukapula suuhun, sitoa se sänkyyn kiinni ja laittaa vielä vaikka joku kiva nahkahuppu päähän niin sittenhän se on hyvä huudella ihan mitä mieleen tulee :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä tykkään. haluan että mies kertoo miltä tuntuu, siis ihan miltä se tuntuu hänen sukuelimissään ja mitä haluaa että minä teen etc.

?? Miltä se sitten tuntuu?
"Nyt kihelmöi palleissa ja kaluni tuntee kostean mättääsi?"

joo ei muuta kun naiselle lateksia pintaan ja suukapula suuhun, sitoa se sänkyyn kiinni ja laittaa vielä vaikka joku kiva nahkahuppu päähän niin sittenhän se on hyvä huudella ihan mitä mieleen tulee :laugh: :laugh: :laugh:

Joo ei varmaan enää siinä vaiheessa paljon hätkäytä.. :D

Yhteistyössä